![]() |
en die ezels dan...... die stoppen we in de corrado :D
|
heb geen foto's van mijn winterautfiot. Heb vrijdag even een verlagingsset onder Tom zijn auto gemonteerd en daar moest zonodig een bout afbreken. Die bout had ik niet i voorraad dus die maar even van me eigen auto gehaald en dus staat de 16V tot en met woensdag stil aangezien de ophanging niet vast meer zit.
|
Quote:
Check mail. ;) |
kep geen mail gehad van je :(
|
Heb nog effe geduld.
Die meeuwen hier uit de hoeksche waard zijn net zo goed in de weg vinden als ik met puzzelritten. En ze hebben zondagdienst. |
T-splitsing gemist.
|
hier nog wat wintersportlook
|
Quote:
Tuurlijk, lekker heel je auto onder de pekel.... :twisted: |
Nou hier zijn mijn sneeuwfoto's dan:
![]() ![]() ![]() ![]() En deze zijn van vorig jaar: ![]() ![]() |
Wie heeft er met z'n poten die achterlijke tekst op je motorkap geschreven? :twisted:
|
Is zo gevallen Pieter :D
|
Quote:
Hmmm, die sneeuw mag hier ook wel vallen :stampen: |
Quote:
Hek zelf gedaan. |
Wat ik toch weer op de Computer vond...
hele tijd geleden met de Jetta in de sneeuw aan het spelen geweest ![]() hier waren we nog niet zo ver, maar let al op de details zoals de Booskijker, M3 spiegels en achterspoiler :D ![]() kijk dat lijkt er al meer op! ![]() Jawel, het is een echte "type R(oy)" ![]() het mocht allemaal wat kosten ![]() de schepper himself, die spoiler viel er pas na 20km af! |
Quote:
Jezelf??????? Dat méééééééééén je..... ;) |
Quote:
Lekker als ik zie hoe dicht die sporen van fietsers o.i.d. langs je auto gaan :rolleyes: Niet gek dat je steeds het waarborgfonds aan moet spreken. |
Vet die sneeuw spoilers op de Jetta, dit moet de trend worden, volgende keer dat er een pak valt laat iedereen zich dan ff uitleven!
|
Sneeuw tjoening....
|
All times are GMT +1. The time now is 21:42. |