![]() |
Ik heb precies hetzelfde probleem met mn Mk1 met 13 inchers, nu heb ik hem zo afgesteld dat ik de drempel niet raak met mn uitlaat als ik er alleen in zit, rijd er iemand mee dan raak ik hem net! :D
|
Zo, het is voor elkaar....
Ik heb voor en achter een centimeter moeten inleveren maar het is weer rijdbaar ! Loopt achter nog een klein beetje aan maar dat los ik wel weer eens op met bumpstops. Mischien over een tijdje toch eens iets van 15" honingraadsvelgen met een plat bandje gaan zoeken, maar voorlopig is het ff goed zo. Hier wat nieuwe foto's : |
verdomme dat is echt een machtige Jetta, en dat interieur, die kuipstoelen :rock:
:thumbup: |
Hey klopt het dat je de jetta alweer op Marktplaats hebt staan ??? Waarom doe je hem nu alweer weg als ik vragen mag ???
|
hij wil terug een mk2 :) .. hij staat ook hier en op vwforum meen ik (?)
|
Zet hem hier vanavond ff te koop, wilde nog wat nieuwe foto's maken maar het stopt maar niet met regenen !
Wil er inderdaad weer vanaf, heb altijd al eens zo'n ding willen hebben en heel eerlijk gezegd vind ik het helemaal niks... Laatste jaren alleen maar MK2, 3 en 4 gereden en dat is toch een wereld van verschil. " Vroeger " vond ik dat allemaal wel leuk, lekker basic maar die tijd is voorbij merk ik wel ! |
Quote:
waar ken ik dit gevoel toch van ............. :D |
Deja vu Alberto ?
Jij hebt er ook een gehad dus jij kan het weten ;) . |
ik ken het ook wel .. :redface:
|
We zijn te verwend denk ik ;) .
Wel jammer want ze zien er wel verschrikkelijk gaaf uit ! |
Vrijdag van eigenaar verwisseld...
Erg gave auto maar niet mijn ding en ben eerlijk gezegd blij dat ik er zo snel vanaf ben ;) . De Jetta zal op de meetse meetings wel weer te zien zijn, rijd nu rond op "het andere" forum. Ga nu een rondje NL doen en een aantal auto's bekijken |
All times are GMT +1. The time now is 05:25. |