![]() |
Ik heb ze ook altijd in mn auto's, ben er ook erg over te spreken.
|
Quote:
Even los van de gele peertjes... Ik heb vaker motoren zien rijden die hun knipperlichten als stadslichten laten branden en toch ze al knipperlichten kunnen gebruiken. Misschien kan je zoiets bij de motorzaak krijgen? Misschien dat zij zoiets gewoon op de plank hebben liggen? |
Quote:
I beg to differ. Ik rij al jaren met gele peertjes, omdat ik er persoonlijk wél prettige ervaring mee heb: Geel en Wit reflecteren veel beter, terwijl de rest donkerder blijft. Vooral bij nat wegdek zie (ik) de lijnen veel beter.. Maar goed: dat is persoonlijk.. En inderdaad: eigenlijk hoort het in Franse auto's thuis,.. maar kan ik d'r wat aan doen dat ze in Frankrijk geen fatsoenlijke auto's kunnen bouwen? :) |
Quote:
Begrijp mij niet verkeerd, ik rij ook al jaren met veel plezier met gele peertjes. Mijn Renault 5 (toch iets goed uit Frankrijk ;) ) heeft zelfs mistlampen met geel glas, dus het is één geel festijn. De Chinees op de hoek is er niets bij... :tongue: Maar ik heb toch echt gemerkt dat ik met bv de Lupo met gewoon dimlicht al meer zie dan soms met geel grootlicht. Voornamelijk bij wegen met aan beide zijden grote bomen zodat je eigenlijk echt in het donker rijdt. Maar nu lopen we wel een beetje uit. De topic starter zal denk ik nu wel de gele peertjes hebben gekocht. |
Quote:
Niet alleen het peertje is van belang. De reflector en het glas doen er ook toe. Probeer eens geel licht in de Lupo en wit licht in de Renault 5. Kijken hoe het verschil dan is. |
Quote:
Hahaha, ik heb ze inmiddels inderdaad liggen. Bij de concullega gehaald... :D Ik ga deze proberen en daarna de us knipperlichten proberen te maken. Bedankt voor jullie tips !! :thumbup: |
Quote:
Bestel gewoon bij een goeie automat. zaak de N14030 van Neglin dan krijg je lampen en de gele kapjes!! :thumbup: |
Quote:
Precies, die heb ik nu dus ook liggen. Nu schijnen me knipperlichten als stadslicht (ziet er erg :thumbup: uit moet ik zeggen) Later ga ik de gele bolletjes proberen.... |
Nu ziet het er dus zo uit:
![]() Ik vind het best netjes geworden :D |
Lijkt me eerder Gold dan gele lampen? De mijne zijn veel geler....
|
Quote:
Dit zijn nog de normale lampen (incl us knippers) ;) |
bij autobedrijf berben in ulft kun je ze zo halen wel aparte lampjes lopen met een punt maar dan als je na de koplamp kijkt is het helemaal geel kosten 8 euro pstuk
|
Hoe heb je het nu gedaan met de knippers?
|
|
|
Bij mijn Alfa GTV hebben ze het glas geel gespoten :screwy:
![]() |
ziet er gaaf uit, niks mis mee.
|
|
All times are GMT +1. The time now is 04:54. |