![]() |
Ach, je kunt het setje allicht proberen. Je komt er snel genoeg achter of het zuigt !
Ik zou eerder voor Tec Tuning of V-maxx gaan, maar goed wie ben ik :rolleyes: |
Quote:
tec tuning is ook niet super fijn erg stuiter maar lijkt erop dat het besluit al is genomen dus klaar.. |
sorry! ik bedoelde ga toch maar zo'n v-maxx setje halen....lijkt me toch beter!
|
haha,
laat je wel weten hoe het bevalt? |
of course!
|
Quote:
Is V-maxx dan niet kneiterhard? Ben er zelf nl. ook nog niet helemaal uit... :tongue: Wat kost een half setje trouwens? (alleen voorzijde mk1, caddy dus) |
ik zou lekker voor fk gaan 280 euro en dan lul je niet meer goed spul vaak gemonteert niet supper stug (geenvering=geenwegliging)
gewoon goed.... :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: |
mijn vader heeft een ta-technics schroefsetje bij Sgk carsyling uit lichtenvoorde weg,
setje kan mooi laag, rijd mooi, en is lekker stug. Gewoon zoals je van een schroefset verwacht. en ook nog eens 3 jaar garantie. en voor dat geld k heb er voor mijn eigen golf diesel ook 1 opgehaalt die ga ik er morgen even onderzetten. |
ik heb zelf toch maar een super-tech setje eronder geknald vandaag. volgens mij zijn dat dezelfde setjes die ook SKG verkoopt onder de naam ta-technics. Setje rijd bij mij ook prima...kan ook mooi laag!
|
All times are GMT +1. The time now is 23:12. |