![]() |
Dikke scheisse man!! Was wel een hele stoere ride voor euro geweest!! :cool:
|
Tsja was, maar goed de smotshollen/apekoppen van ACB hebben roet in het eten gegooid. Anyways hebben we nu alle tijd om voor volgend jaar alles tiptop in orde te hebben. Hier inderdaad een foto van dropped spindels van een T2b:
Ik wist niet of het ook andere fusees waren maar achteraf is het wel te zien aan de smeernippel. Deze bus hangt nog niet op zijn stootrubbers, dat doet die van mij wel. Achter wil ik hem ook nog lager hebben maar ook dat gaat moeilijk, de stootrubbers zijn er al af maar dan komtie straks tegen het schoteltje aan waar het feitelijke rubber op gemonteerd zit. Iemand ideen? Die jeepvelgen van de bus van Marco zijn waarschijnlijk 15" dan maar wat voor bandenmaat heeftie dan voor? |
175/55R15 is volgens mij de smart achterbanden maat.
|
165/45R15 voor? Gelukkig is 195/40R14 lager (niet platter...)
|
Jeewee,van welk bus is er een motor in elkaar gedraait dan? Ik meen ergens zoiets gelezen te hebben.
|
Ja Jens heeft de motor van z'n pickup vandaag opgeblazen. De motor van mijn T3 is ook lang niet fris meer en wacht ook op revisie. De motor van m'n T2tje doet het momenteel ook niet, maar aangezien de motor het voor het verwisselen van enkele onstekingsonderdelen het wel deed zal ik die wel weer aan de praat krijgen. Dat moet ook dan kan ik de T2 binnenkort weer binnen zetten, en de as eronder vandaan schroeven, stralen, poedercoaten, nog meer verlagen etc. Hopelijk hebben we (split52 en ik) nog een T2b 2.0l waar ik de versnellingsbak achter m'n 1600tje ga zetten, zodat er achter ook flink platte banden onder kunnen (195/55R14) en de spatlappen van de bus over de grond schuren. Best nog wel weer wat drukte deze winter.
@volkswouter, ik moet nog een setje schokbrekers hebben, ingekorte uiteraard, wat had jij ook al weer onder je bus, KYB's? |
Ja,ik rij op witte kyb`s voor en achter.
|
vanwaar de keuze voor kyb's? Beter dan koni geel oid? En hoeveel korter zijn de kyb's tov de originele?
|
Kyb... dat zit ook onder mun Kübeltje :) Gasgeveerd het lekkerst :P
|
maarruh om over die kybs terug te komen, weet iemand een adres waar ik aan die dingen kan komen naast SlammedPanel, of wat het typenummer is van die Kyb's?
|
Ik had die van mij bij Willem van der Linden (buitenpost) vandaan en haalde zijn spul weer vaak bij Paruzzi en daar weer voor van BBT... vraag daar eens zou ik zo zeggen.
|
hier het vervolg: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=10142
|
All times are GMT +1. The time now is 11:38. |