![]() |
Is tie verkocht?
|
Quote:
Nou, als je d'r een weet die me meer geeft dan dat, laat maar horen. ;) Quote:
Nope, nog niet. Hebbe? :D |
ey chris ruilen met polo coupe :D
|
Quote:
Foto? :) |
staat op de te koop sectie. Wil namelijk een grotere auto :D
|
Quote:
Altan, stuur me effe een foto van de schade rechts-achter, misschien kunnen we wel wat regelen. ;) |
okido man zal morgen een foto maken ervan.
by the way heb je een ander tel nummer of zo :D heb je al een paar keer gebeld man hehehe |
Quote:
Nope, nog steeds hetzelfde, maar heb de foon niet bij me gehad. Morgen is ie er weer, dan bel ik je even terug. ;) |
is cool man.
|
Nieuwe waterpomp en gaan met die banaan!
Nu voor 300 euro meenemen! |
youve got mail chrisje :D
|
ALLEEN DEZE WEEK! Ophalen voor 250 euro!!! Daddy needs a brand new exhaust! :D |
Kom mensen, ik wil er echt van af en heb geen zin, en geen al te instemmende ouders, om de auto in onderdelen weg te gaan doen.
Motorblok alleen al kan je 250 euro opbrengen, de rest is winst. En anders gooi je er een nieuwe waterpomp in, en heb je een leuke daily! |
Geld is even hard nodig deze maand, dus nu voor 150 euro!
|
Up!
Ook te ruil voor wat spullen voor de Golf! Heb onder andere nog een uitlaatlijn nodig (excl. einddemper). |
Quote:
Terug gestuurd, en je weet 't, voor 'n beetje extra staat de auto in Arnhem. ;) |
Naar aller waarschijnlijkheid wordt de auto deze week door een sloper opgehaald.
|
De Passat is zojuist opgehaald, ik ben van dat pis-ding af.
De auto gaat uit elkaar bij een sloper in Hoensbroek. Dag dag auto, en het topic kan nu EINDELIJK in de kliko! :D |
All times are GMT +1. The time now is 13:15. |