![]() |
Ook hier welkom, stuk beter zo'n voorstel-topic.
Het oogt allemaal goed wat je tot nu toe hebt gedaan, hopelijk laat je hem nog ff goed afstellen voordat je echt gaat blazen... |
Quote:
aha zeker van het vwforum bluepower ? afstelling is redelijk nu, wordt straks afgesteld op testbank. |
Vette golf, heel tof zo met de smalle bumpers en een 16VT erin :thumbup:
|
Idd van het VWforum, diegenen die daar reageerden, zitten ook bijna allemaal hier op dit forum...
|
Quote:
leuk, maar goed jullie weten mn standpunt. vind dat het er hier een stuk leuker aan toe gaat. het is hier wat volwassener als daar. |
[nog steeds offtopic, hierna hou ik er mee op]
als je hier dezelfde vragen had gesteld, en hetzelfde had geschreven als op het vwforum, had je hier dezelfde reacties gekregen, denk ik. Maar iig suc6 ermee! |
Quote:
zou heel fijn zijn als iedereen een eerlijke kans krijgt op dit forum een goed begin is het halve werk. dus zand erover lijkt me. mvg egon |
:postpics:
enne bert doe us even wat foto`s auto/blok/paarden :D |
ja foto,s ? vandaag niks geworden, beetje rond gereden met nick (gtilunatic)
en we zouden gaan rijden met de blauwraukers (EDIT) en DE EGON!, toen zouden we foto,s gaan maken bij arena maar stephanie,s golf 1 sterfde onderweg, dus deze hebben we bij mij thuis eventjes gerepareerd, en toen...... was het donker! dus volgende keer beter. maar goed ook, moet um eigenlijk eerst ff wassen, is weer smerig van die stof allemaal. |
jaja ik was de schuldige, en ook nog degene die voorstelde een stuk te gaan rijden :( . maar goed dankzij berry is de einzer weer gemaakt, f startmotor vervangen :wow:
thanx |
hee berry!!
Sjiek dat je ook aangemeld bent!. heb al un x mee mogen rijde, ruig zon vermogen:) we zien ons! greetz wesley |
Quote:
was een kleine moeite, volgende week een nieuwe poging, en dan hopelijk met de foto,s die iedereen hier wil zien? |
sjiek straks is het "stel je voor" toppic in het venlo`s :D
|
berry,
je zij laats bij nick op de verjaardag over dat verbreden van staal, dat adres. pneu ( peter) zij dat je eindelijk een fijn adresje had gevonden. moet jij ook nog wat verbreden zodat we dat samen ff doen, of kun je me het adresje ff geven? |
Jow berry!
Heb je m'n paarse hok nog kunnen gebruiken? Ben benieuwd naar de foto's! Groete marvin |
hey kleintje :tongue:
jonge jonge wat klinkt dat ding zeg.. echt vet! mooi om het project eens te bewonderen! Gr Erik |
Heej bert,
ook hier, echt vet gek die bak, had hem wel door het dorp horen knallen maar niet gezien :thumbup: goed bezig. kom binnenkort wel een keer checken!! greetz Finger |
Quote:
weet het nog niet, maar heb dat toen bij maasen laten doen, hier waren de velgen niet dicht, v wylick in horst moet dat goed kunnen! http://www.velgenrichten.nl/?lastechniek maar ik weet het nog niet zeker of ik het doe. |
Quote:
hellaas niet, iemand zou me komen helpen en dat is weer niet gebeurd, heb dur een 16v bij gekocht, gestript en weer opgebouwd. |
zijn de limbo's de friezen aan het overstemmen?? :lmao:
|
All times are GMT +1. The time now is 04:18. |