![]() |
Ik ga er ook naar toe, Chris....samen in een colonne er naar toe ?
|
Hahaha...is een optie vriend..maar dan wel ergens halverwege afspreken...we wonen niet echt op elkaars route he..:D
|
Quote:
Ja dat komt goed Chris. :thumbup: |
Ik moet even kijken of ik dan niet in het buitenland zit, anders gaat ik zeker mee met alle 2 de Mk1's.
|
De poster :)
![]() |
genoteerd op www.vwteampg.nl
|
De eerste 250 flyers zijn de deur alweer uit :)
|
Quote:
Meende dat oud papier nisk meer opleverde :rolleyes: :D :eek: :wow: :redface: :tongue: |
heb idd ook een stapeltje van henk gekregen.
aantal liggen nu op het werk voor klanten ;) |
Skopke, ben er dit jaar ook bij, hoogswaarschijnlijk met een 75'er passat coupe :thumbup:
|
Klein ritje vanuit Hoogeveen dus ik ben ook aanwezig :)
|
Quote:
Hoe gaan jullie die kant op dan? Want dan kan ik ook misschien mee, aangezien jij niet super ver bij mij vandaan woont... |
ik ben zeker aanwezig!!
|
Ben er ook weer bij
|
Nog n kleine 4 weekjes :)
|
als ik niks heb en de mk2 g60 is goed kom ik ook even langs.
|
Dat is mooi :)
Maar heb jij niet een treffen in de Meern? :D Het volgende staat allemaal al vast: - Henk v/d Veen - Cultwheels - RH Customshop (met wat interessants voor sommigen ;)) - Ernst Tempel - Jan Luth's racer - VW Store geopend - Voldoende catering - Springkussen voor de kids En het mooiste is natuurlijk een groot aantal bezoekers met hele mooie MK1's, vanuit Duitsland, Belgie (misschien weer) en natuurlijk Nederland. IK heb d'r zin in iig ;) EDIT: Heb net ff een polletje toegevoegd :thumbup: |
Vanuit Dalerpeel (DR)
Ook van de partij met de golf einser
tot dan heb er zin in :thumbup: Gr Kevin |
Ga wel even heen maar zonder de GTD staat nog steeds bij de spuiter:(
|
Nog 2 weekjes, dan ist allemaal weer voorbij :)
|
All times are GMT +1. The time now is 02:04. |