Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Archief (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   tja wel laag (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=51682)

breadfan83 15-02-2009 01:38

Quote:
Originally Posted by timberland
geen apk wegens ombouw tijd???
heeft die over het schilderen zo lang gedaan??
ding zal wel lekker verroest zijn van onder waardoor hij niet door de apk heen komt.

Of het lampje van de kentekenplaatverlichting is gesprongen, of zijn ruitenwisserblad links-voor is versleten, of 't drukknopje op 't stuur, van zijn claxon is niet aangesloten...

of... of hij heeft hem gewoon niet op de weg, en ziet geen reden hem te keuren. :screwy:

Ik begrijp niet precies waar die onnozele opmerking vandaan komt...
Auto al eens gezien? Is de eigenaar bij je bekend? Heb je de auto zelf als vorige eigenaar in de kreukels gereden?

PimVW 15-02-2009 12:17

Hahaha wat haalt dat toch n hoop naar boven hé zo n advertentie!!!

VW_Mannetje 15-02-2009 14:32

Er is gewoon lange tijd over dit project gedaan.
Zijstrippen zijn gecleand, achterklep doorgetrokken enz enz enz

Hij heeft meerdere projecten en nog een sociaal leven, weet niet of jij dat hebt timberland.....

Misha 15-02-2009 17:45

Toch denk ik dat het lastig is om zo'n bak nu te verkopen ..
Half afgemaakt zonder APK, als de APK geen probleem is zou ik er toch even 1tje opzetten!
Verder vind ik er niet echt veel aan, beetje een slappe namaak van eerdere projecten uit de UK en US.

Dub-Detail 15-02-2009 17:58

Enige wat eigenlijk nog mist.
Is 3 lagen blanke lak, paar rete dikke velgen, embleemloze grill, VR6 lip en ja die trekhaak moet er ook af.
Dan is het echt een hele vette bak.

golfvr6 15-02-2009 20:20

Quote:
Originally Posted by Misha
Verder vind ik er niet echt veel aan, beetje een slappe namaak van eerdere projecten uit de UK en US.

Kijk es om je heen bijna alles op golf gebied is namaak en eerder gedaan :D

knedel16vweber 15-02-2009 20:26

ach paar dikke alu`s eronder heb je wel een leuk carretje voor de vrouw (met al dat roze :D)

Misha 15-02-2009 20:39

Quote:
Originally Posted by golfvr6
Kijk es om je heen bijna alles op golf gebied is namaak en eerder gedaan :D

Bijna alles is inderdaad al een keer gedaan maar je kan ergens je eigen draai/stijl aan geven.
Een dergelijke cammo-job vind ik persoonlijk een beetje een slap aftreksel van voorgaande (toffe) projecten.
Die andere gasten proberen het op een Mk4 of een TT.. dat getuigd van lef en durf.
Om de succesformule dan een seizoen later te proberen op een ouwe golf 3 is dan toch zoeken naar aandacht.

Alberto 15-02-2009 20:44

Quote:
Die andere gasten proberen het op een Mk4 of een TT.. dat getuigd van lef en durf.
Om de succesformule dan een seizoen later te proberen op een ouwe golf 3 is dan toch zoeken naar aandacht.

die TT is Folie ....als dat al lef en durf is :D

Misha 15-02-2009 20:49

Doe het maar eens ... goedkoop is het niet om heel je wagen te laten inpakken met folie.
Als het dan niet echt goed 'uit de verf' komt .. sta je toch mooi te kijken, duur probeersel ;)

robertjan007 15-02-2009 20:52

... Het ziet er gewoon niet uit! en dan nog 1500,- euro vragen...

Alberto 15-02-2009 20:53

Quote:
Doe het maar eens ... goedkoop is het niet om heel je wagen te laten inpakken met folie.
Als het dan niet echt goed 'uit de verf' komt .. sta je toch mooi te kijken, duur probeersel ;)

zo duur is folie niet ...(inkoop)
en folie trek je er zo weer af .... daar zie ik echt de "durf "niet van in

http://www.intax.de ;)
eigenaar heeft een CLS 65 AMG leger groen

KustomCharged 15-02-2009 20:56

ok zal ik dan maar even,

het is namelijk mijn auto, voor alle lovende reactie dank u. voor de mensen die het niets vinden; gelukkig want het zou toch wat wezen als we allemaal hetzelfde mooi zouden vinden.

-knippers zitten in de mistlichten, samen met 1 mistlicht.
-nee ik ben niet gay
-timberland; jij bent volgens mij nog niet wezen kijken maar ik nodig je van harte uit.
dat slappe geouwehoer en "ik denk" doe dat gewoon maar lekker niet.
-trekhaak.....tjah een set wielen of blok op je achterbank word n smeerboel ;-)

geen apk komt idd door de lange bouwtijd, druk met n nieuwe baan, en heb verschillende luchtgekoelde projecten www.kustomcharged.com

wat moet er dan wel voor de apk gebeuren: uitlijnen, iets hoger, mistlicht moet nog aangesloten worden. als er niemand komt die hem af wil maken dan gooi ik zelf het interieur erin en zet ik er apk op, maar dan word het wat later. heb er simpelweg geen tijd voor, en de luchtgekoelde gaan als projecten voor.

Groeten Gert-Jan

jetta mk1 '82 15-02-2009 21:33

zo da's ook weer duidelijk ;) !!

gr. Martijn

Misha 15-02-2009 21:41

Folie voor een hele auto en de kosten om 'm in te laten pakken is niet goedkoop ..
ik heb bij een sign & promotion bedrijf stage gelopen waar ze zulke dingen doen.
Het is ontzettend moeilijk om een auto netjes in te pakken.
Als je cammo wil moet je ook alles laten snijden in de juiste vormen etc etc.
Goedkoop is anders...

Mitta 15-02-2009 21:45

Quote:
Originally Posted by KustomCharged
ok zal ik dan maar even,

het is namelijk mijn auto, voor alle lovende reactie dank u. voor de mensen die het niets vinden; gelukkig want het zou toch wat wezen als we allemaal hetzelfde mooi zouden vinden.

-knippers zitten in de mistlichten, samen met 1 mistlicht.
-nee ik ben niet gay
-timberland; jij bent volgens mij nog niet wezen kijken maar ik nodig je van harte uit.
dat slappe geouwehoer en "ik denk" doe dat gewoon maar lekker niet.
-trekhaak.....tjah een set wielen of blok op je achterbank word n smeerboel ;-)

geen apk komt idd door de lange bouwtijd, druk met n nieuwe baan, en heb verschillende luchtgekoelde projecten www.kustomcharged.com

wat moet er dan wel voor de apk gebeuren: uitlijnen, iets hoger, mistlicht moet nog aangesloten worden. als er niemand komt die hem af wil maken dan gooi ik zelf het interieur erin en zet ik er apk op, maar dan word het wat later. heb er simpelweg geen tijd voor, en de luchtgekoelde gaan als projecten voor.

Groeten Gert-Jan

:goodpost:

waarom mekaars stijl niet gewoon respecteren? Dat is toch het 'tjoening' gedoe? je auto maken zoals je hem ZELF mooi vind en niet zoals een ander het mooi vind?

Tjaap 15-02-2009 21:46

lef heeft weinig met geld te maken. zeker als je toch al een TT op Bentley wielen hebt

Arne 15-02-2009 21:48

Idd, wat een gezeur zeg.

VW_Mannetje 15-02-2009 21:56

@ Misha: Ach....dit is altijd nog beter dan je Golf 1 een rat te noemen..... :S

Misha 15-02-2009 22:02

Waarom voor weet ik veel hoe veel geld je gruwelijk dikke TT te laten bestickeren met zo'n gewaard motief?
In die zin vind ik het behoorlijk gedurfd aangezien die TT op Bentley's toch al een topauto is binnen de scene in de UK.
Maar goed, met zulke dingen onderscheid je je en kom je in magazines zoals de PVW.
En daarom gaan mensen je kopiëren zoals hier gebeurt, alleen dan in een minder geslaagde variant.

Maar goed, dat is slechts mijn mening over het verhaal.. hij moet uiteraard zelf weten wat hij doet.
En ik respecteer ieder z'n werk/auto's ook enzo hoor.. laat daar geen misverstand over bestaan.

Klaasje,.. je doet zo je best .. herinner je je reactie op Stijn nog. Jij doet nu exact hetzelfde.
Ik geef alleen mijn mening hoor.. wees toch is niet zo snel op je pik getrapt :shake:

All times are GMT +1. The time now is 17:50.