![]() |
Netjes Frans, wielen staan m echt goed.
|
Ziet er goed uit Frans :cool:
|
DIK!
Zoals Jelle zei: doe de Arnhem dub-inn aan, wij zouden het beide leuk vinden haar weer terug te zien! Ik heb echt ongeloofelijk veel schik gehad met deze auto! |
Quote:
Quote:
Sorry jongens maar dan staat ie bij de beun voor groot onderhoud! Maar jullie zullen hem nog vast gaan zien na de worhtersee. Zo is weer even geleden, maar heb weer even de tijd om wat online te zetten voor jullie :D Voor de rest nog wat kleine updates zoals : volledig amerikaans grijs/rood interieur aangeschaft met panelen inclusief rode bies. Dus daar hoor orgineel amerikaans dashboard bij :D met rode bies Ook heb ik luxe kofferbak bekleding erin nu en nette hoedenplank incl. draagsteuntjes. Rabbit logo op achterklep geplaatst. Latje voor grill geplaatst en rechtse kant is nu spiegel loos :D Ook zit er nu dakrekje op ( zo af en toe alleen verre ritjes eraf ;)) Dus eris alweer genoeg gebeurd en aangeschaft. Wat roest en schade betreft dorpel en achterpaneel wordt na de worthersee gefixed en dorpel is tijdelijk voor de see gefixed ! Morgen zal ik even meer foto's plaatsen van gemaakte dorpel en interieur :D hier we vast foto met dakrekje ,latje voor de grill en spiegelkapje : ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Interieur staat nu te drogen heb het even grondig schoongemaakt en ook de deurpanelen en rest van plastic stukken zijn schoongemaakt maar verder info volgt :D Groetjes Frans |
....ik zie hem wel na de Worthersee...?????
ik zie hem BIJ de Worthersee!!! |
Quote:
ook goed haha :D |
Kijk, netjes bezig Frans ... frontje oogt mooi nu met dat latje in kleur!
|
als je de middenconsole komt halen is je interieur iig compleet ;)
|
heel netjes geworden, zou persoonlijk alleen oranje knippers in de voorbumper zetten vind dit niet echt in het totaalplaatje passen...
auto is wel giga opgeknapt qua looks in vergelijking met de sebrings:thumbup: |
kom toch even langs in arnhem,want wagentje is weer klaar :D
Groetjes Frans |
ziet er goed uit :thumbup:
|
waarmee heb je je interieur gecleaned?
|
foto's dub-inn arnhem 10 mei
Zo zondag toch even tijd gehad om naar arnhem te tuffen :D
was er maar even( uurtje denk ik), maar toch nog gespot of 2 foto's haha ![]() ![]() |
:thumbup:
|
Ziet er goed uit frans!ben benieuwd mijn ex aan der see te zien!spreek je daar waarschijnlijk.van wanneer tot wanneer ben je er?groeten rick
|
Quote:
vanaf 15 t/m 25 mei ongeveer en rest thnx for the comments :thumbup: |
Oké dan kom ik je daar nog wel tegen.ik ga met de polo, dan weet je dat!spreek je!
|
frans ziet er goed uit, zag hem al eens staan hier in Oss.waarmee heb je je interieur schoongemaakt?
|
![]() Een dakrek heb je niet voor niks.. daar moet natuurlijk bagage op :D ![]() |
Zo idd ook weer terug gekomen van de see
En mijn foto's zullen ook snel volgen :D Op naar volgend jaar! Misschien wel met ander auto :P |
All times are GMT +1. The time now is 14:41. |