![]() |
Blijft een mooie g60 domi !
|
Quote:
:D |
netjes!
|
Quote:
Waarom? mag je alleen maar positieve dingen zeggen ofzo? Als dat het geval is waarom noemen we het dan niet www.veerinjereetforum.com |
Iedereen mag zeggen wat hij er van vindt. De 1 vind hem super mooi en de ander vind hem niet mooi of vreselijk :cool:
Maar als je hem niet mooi vind dan kan dat ook op een andere manier worden gezegt. ;) Maar ik deel graag met jullie de foto,s. Het is en blijft toch 1 van de weinig volledig originele Golf G60,s die nog over is. Inmiddels heb ik de originele demper even van zolder gehaald. Ik denk dat die er deze week ook onder gaat :thumbup: |
Even wat foto,s op pag 1 erbij gezet.
|
Toch maar gewist ;) ?
Dus je wist wel wat ik bedoelde :D |
Quote:
Speciaal voor jouw gedaan :D |
Snap wel wat hij bedoelt, tis een erg nette G60, maar dat is ook alles.
Der is niks bijzonders aan de auto, als je niet weet dat het een G60 is, is het het zoveelste golfje 2 die je op iedere straathoek ziet.. Maar dan nog steeds staat hij er strak bij... |
Het bijzondere aan deze auto is dat hij in originele staat is. Dat maakt hem bijzonder. En op elke straathoek zie je inderdaad veel golfjes. Maar niet zo als die van mij. De meeste golfjes zijn immers vern##kt door die autostyle boekjes. Maar dat is ieder zijn eigen. Gewone golfjes 2 zijn er genoeg, dus laat ze hun gang maar gaan.
Quote:
Dat is het leuke ervan als je op de snelweg rijdt ;) :D |
erg mooie golf domi! :thumbup:
|
Ik ben dan toch meer van die witte lamperij. Witte knippers voor is netjes, en die rood/witte achterlichten vind ik helemaal super (vooral bij een donkere auto, dan steekt het even wat meer af als die rood/zwarte).
Maar verder is de auto gelukkig "niet te bijzonder" !!! Erg nette G60 Domi, zuinig op blijven !!!! |
ja zeer mooie gti houden zo !
|
Quote:
tuurlijk mag je je mening geven, maar met mate. ''vind er geen reet aan'' is een beetje kort door de bocht, niet? gewoon eens wat anders in plaats van al die auto-style, rat's en gecleande golfjes. lekker origineel houden zou ik zeggen! |
ik vind m netjes!
gr Mike |
Vanavond even snel de originele einddemper netjes gemaakt. Morgen wordt hij weer gemonteerd.
Foto,s op pag 1. |
prachtig! houden zo, ik vinnet enkel jammer dat uw originele achterlichten er nietmeer op zitten, maar das mijn mening, kzou hem met die lichten ook wel willen hehe
|
Quote:
check alle foto,s eens ;) Ze zitten er inmiddels wel in. |
sry zal er over gekeken hebben;)
|
Quote:
wordt tijd dat die van mij ook klaar komt domi kunnen we eens een foto maken van twee orginele mk2 gti g60. :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 15:41. |