![]() |
Quote:
Heej Joost die motor heb ik opgehangen met de voorste motorsteun van de ibiza die past op de balk van de golf en de steun die op de motor zit heb ik aangepast (door geslepen en op zijn kop terug gemonteerd :screwy: en t werkt.. de Linker bak steun(bestuurders zijde) heb ik ook van de ibiza die past gewoon in t subframe van de golf.. en de RA steun van de golf orgineel gebruikt en er een plaat opgelast omdat de golf 3 boutgaten had en de ibiza 1.. voor de rest paste het blok prima.. ik heb de assen ook van de seat die paste perfect! de v-bak zit op een iets andere plek als die van de golf.. ook het stuurhuis paste perfect en is na genoeg hetzelfde als de golf.. verder veel aangepast zoals koelslangen en gaskabel en rembekrachtiger en het pedalenstelsel enz.. :cool: ![]() als je goed kijkt net achter de radiateur de zo genaamde "Stoel" motorsteun met stoel profiel ;) gemaakt met hulp van stoel :tongue: |
Quote:
als je de originele seat sleutel met een trekbandje aan de leesring knupt in de positie zoals ie origineel in je slot steekt en je sluit alles aan zoals het hoort(ook dat zwarte kastje met de 2 stekkertjes wat bij een ibiza aan de stuurkant achter die klep zit dat is de wegrijblokkering-module) dan zou ie het gewoon moeten doen???!!! zou dat eerst proberen als je toch alles compleet hebt... kom je er niet uit laat je het me maar even weten ik kom er altijd uit ;) :D |
Goed bezig met die Edition, héél mooi! :thumbup:
|
Jammer dat je corrie je in de steek liet, verder heb je het echt heel gaaf opgepakt en dat golfje met die 1.6 is heel gaaf!
|
Zo de zaterdag klussen zitten er weer op, vandaag veel dingen gedaan met rob,
vanochtend om 7 uur weg.. op naar de straalcabine en alle steuntjes en kleppen deksel en inlaat spruitstuk gestraalt! egt mooi geworden! verder een beetje het blokkie in elkaar gezet en alles gespoten! :redface: Ik haal nog steeds straal zand uit me neus :tongue: hier wat foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ZO OP NAAR DAT BIER! :D FIJN WEEKEND :thumbup: |
toevallig nog even bij de 1600 gekeken?? :D
|
Quote:
Hee ik heb me corrie nog hoor!! die is miss hierna aan de beurt :rolleyes: maar ik ga miss er een golf 1 g60 van bouwen ;) |
hey goed bezig!!
met wat voor lak heb jij de onderblok gespoten? |
Quote:
Hee man ik heb t gewoon goed geschuurd en ontvet en met Motip hitte bestendig zwart gespoten een keer of 3 en daarna hitte bestendige lak :thumbup: laters |
We zijn weer wat verder :D t kriebelde zondag tog weer en kon t niet laten t blokkie nog wat op te bouwen! ik had zelf nooit gedacht dat ie zow mooi kon worden ;)
hier wat foto's! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() LaterZ! :cool: |
zie er netjes uit zo!
|
Fresh!
|
Dat ziet er zeer netjes uit!! Motorruimte netjes opruimen en het is het showen waard.
|
Gvd, die houden niet van half werk :D
|
mooi project zeg!
|
mooi blokkie zo!
|
Zoo... was even weg :tongue: maar heb niet stil gezeten voor de gene die dat denken :screwy:
ondertussen is me ma's auto waarmee ik naar me werk reed stuk gegaan(koppakking) dus moest ik wat anders verzinnnen want dat ding kan ik niet 1.2.3 maken want ik heb bijna geen tijd :screwy: ... toevallig belde mijn maat Jeroen :thumbup: dat ie een 3e auto had gekocht :tongue: een GOLF II 1.3 NZ :D die tijdelijk op mijn naam kon! dus hij heeft me gered! :thanks: Kijk dit is em!: ![]() Alleen nog ff op zijn pens leggen :cool: Het 16v project :D : ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tot snel ;) |
Erg mooi blok. Heel netjes opgeknapt.
De motorruimte word aardig dik zo te zien ;) |
erg netjes! lekker fris blokje :D
|
Zo das geen half werk.. Super netjes!
|
All times are GMT +1. The time now is 07:29. |