![]() |
Quote:
de man doet ook aan Youngtime Touringcar championship . tja met ford van elk type heeft hij er wel 1 volgens mij |
Superdag gehad in Dokkum! Veel deukjes uit de kever (je ziet er altijd meer ineens...) en erg gezellig :D
Pics! ![]() Pagina 1, post 3 :D ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() mooie foto's Gerk , :thumbup: ![]() :D |
Van wie is die variant, erg vet apparaat.... :thumbup:
|
Quote:
John travolta :D (alias Arnaud ) |
Kwam arnaud onderweg naar huis nog tegen in damwoude.
Hele mooie wagen :thumbup: |
meer fotos van die golf 1 met 16vg60?
|
Opkomst ziet er goed uit Alberto!
Het ziet er erg gezellig uit :thumbup: |
Bakje :D
![]() |
Quote:
Originele VW motorsport 16V-G60 nr 38 (of36?) Geen zelfbouw. ![]() ![]() ![]() |
Mooie meeting weer !
Knappe auto's allemaal mensen! Dit is wel voor herhaling vatbaar... |
WTF helemaal vergeten dat dat gister was :( :( (en was zo mooi dichtbij)
|
mooie meet goede opkomst mooie auto,s :wow: en het weer zat natuurlijk mee :cool: .ik zeg volgend jaar maar weer. :thumbup:
|
Goed geslaagde dag gister! En het beste natuurlijk, uitlijnen voor maar 25 euro waar het normaal zo'n 70 kost!
|
25€ was 50€ denk of is alberto op mijn kosten naar de mac geweest :mad: :mad:
|
Quote:
Hahaha dacht net het zelfde :screwy: Had ie mij ook mee mogen nemen naar de MAC ben de gek op :D |
Nee ben niet naar de MAC geweest :D rustig maar heren
verdien er geen cent aan , wees gerust maar Marco mistercool en Michel split hebben geruild en Marco is sponsor voor Split voor 25 euro toch Marco :D :D Gaat een verhaaltje aan voor af ...j.l 29ste the BBQ ;) |
ja goed idee bbq de 29ste vind siep vast ook wel lekker :tongue:
bij jouw thuis alberto :thumbup: :thumbup: |
Quote:
29ste april ..... ;) daar werd dit verhaal even bedacht :D 13 juni een BBQ lijkt me wel goed idee dag voor Burgum ....als het mooi weer is teminste |
Ik heb het helaas ook moeten missen, had storings dienst en er waren nogal wat boeren en loonwerkers bezig gister, dus al met al de heledag aan het werk geweest :(
Wel heb ik siepgti1978 gespot op de hallumerhoek en siepwokkel zijn corrado zien staan bij loonbedrijf jan de vries, hier moest ik voor m`n werk (broekens) even heen. |
All times are GMT +1. The time now is 07:51. |