Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK II (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   eindelijk foto's van mijn trots (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=5466)

MKII freak 18-10-2004 11:34

sorry

MKII freak 18-10-2004 11:35

zo dus

Pedaalemmer 18-10-2004 13:52

ziet er erug netjes uit!

AZRAIL 18-10-2004 15:53

:D moet ook binnen kort effe hele uitlaat vervangen en kat weg enzo. maar eerst de apk in december

Matheo 18-10-2004 16:11

ziet er goed uit! ben niet zo dol op de kleur, maar ieder zijn ding ;)

Pedaalemmer 18-10-2004 16:14

Wat heb je precies allemaal met het blok gedaan? revisie?

MKII freak 18-10-2004 17:57

Nee,geen revisie(helaas :( ) Dit was eerst wel de bedoeling maar toen de kop eraf was kwamen we er achter hoeveel spelining er was tussen de zuigers en de cillinders.De oplossing is dan alleen nog maar gesmede zuigers aanschaffen,een nadeel hieraan zijn toch en die kosten! Dus toen een ander blok op de kop getikt (ik heb hem nog horen lopen ook) en daarvan alleen de koppakking, kleppendekselpakking, en distributiesnaar vervangen.En de dinamo,kleppendeksel,slangenklemmen,stabillisators tangen en de bovenkant van mijn inlaat zelf gepolijst samen met Miklo_de_gekste (een maat van mij).Verder het hele blok helemaal schoongemaakt met +/- 5Ltr thinner,en dan helemaal afgeplakt en met hitte bestendige lak alles gedaan zoals te zien. Volgend jaar wil ik nog een andere nokkenas erin leggen.
Dit was t wel zo'n beetje.

MKII freak 18-10-2004 18:01

Quote:
Originally Posted by AZRAIL
dacht ook al bij de eerste foto, wat is dit?
maar het word een juweeltje zo te zien.

wil mijn deuren ook zo hebben. maar jah, daarvoor moet ik eerst 3000 km afleggen wil ik hem ook nog een mooi kleurtje geven.

en wat voor motor komt erin?

Die deuren zijn wel leuk voor de keuring want het mag helaas niet meer,maar daar vinden we wel wat op :biggrin:

MKII freak 18-10-2004 18:08

dinamo en kleppendeksel zelf gedaan (en met ok resultaat al zeg ik t zelf) :rolleyes:

Pedaalemmer 18-10-2004 22:19

Quote:
Originally Posted by MKII freak
Die deuren zijn wel leuk voor de keuring want het mag helaas niet meer,maar daar vinden we wel wat op :biggrin:

ze moeten zeker van buiten te openen zijn voor de keuring?

hajee 18-10-2004 22:53

Quote:

nou?
artikel 5.2.41 van het apk boek:
de deuren die direct toegang geven tot de personenruimte,
moeten op normale wijze vanaf de binnenzijde óf vanaf de buitenzijde
kunnen worden geopend.
:wink:
bij taxi's :
de deuren moeten van binnen en van buiten kunnen worden geopend en gesloten.

CPP 18-10-2004 22:59

Ziet er allemaal zeer goed uit jongen! Keep up the good work

René 18-10-2004 22:59

wow!! weer een sjomp van een golf gered en weer nieuw leven ingeblazen als een mooie auto!! super werk man!! zelf alles geschuurd?? netjes hoor!! succes er mee!!

AZRAIL 19-10-2004 00:10

hoe krijg je die blok zo mooi?

AZRAIL 19-10-2004 00:10

bling bling

Stijn 19-10-2004 07:14

It's ALL about the polished alternator :p :P

MKII freak 19-10-2004 08:14

Quote:
Originally Posted by hajee
nou?
artikel 5.2.41 van het apk boek:
de deuren die direct toegang geven tot de personenruimte,
moeten op normale wijze vanaf de binnenzijde óf vanaf de buitenzijde
kunnen worden geopend.
:wink:
bij taxi's :
de deuren moeten van binnen en van buiten kunnen worden geopend en gesloten.

Maar een kennis van mij doet ook apk keuringen en hij had tegen mij gezegd dat ik zo echt niet door de keuring heen kom,maar als ik het bij hem laat doen moet ik er alleen ff een andere deur inhangen. Ik denk dat hijj het wel weet of het mag,want het was dit jaar veranderd ofzo. :confused:

MKII freak 19-10-2004 08:18

Quote:
Originally Posted by René
wow!! weer een sjomp van een golf gered en weer nieuw leven ingeblazen als een mooie auto!! super werk man!! zelf alles geschuurd?? netjes hoor!! succes er mee!!

Ja allees zelf geschuurd, en wat een t#ring werk is dat zeg :mad: Je bant daar echt lang mee bezig. Eerst met 400,toen 800, toen nog 1000 en als laatst de HELE auto waterschuren met 1200.Dan ben je +/- 3 avonden verder.Maar ik heb het afgelopen jaar wel een hoop geleerd over deze auto :D

Tjaap 19-10-2004 11:38

Quote:
Maar een kennis van mij doet ook apk keuringen en hij had tegen mij gezegd dat ik zo echt niet door de keuring heen kom,maar als ik het bij hem laat doen moet ik er alleen ff een andere deur inhangen. Ik denk dat hijj het wel weet of het mag,want het was dit jaar veranderd ofzo. :confused:

Hajee werkt bij de RDW, dus ik denk dat hij het ook wel weet.

MKII freak 19-10-2004 11:55

OK dus jij zegt dat mijn auto zo door de apk heen wandeld!
Dan zeg ik: Helemaal te gek :D

All times are GMT +1. The time now is 03:16.