![]() |
Quote:
gewoon een plankje / balk in de goot leggen dat je wat subtieler en trapsgewijs de oprit op kan komen ;) En als een auto kon worden afgekeurd omdat een uitlaat ( of welk onderdeel dan ook ) BIJNA aan vervanging toe is, zouden er een heeeele boel auto´s minder zijn denk ik :D |
Quote:
Weet ni goed hoe het zit me de Belgische keuring hier , mag ik er iets oplassen ik ben niet echt zeker Misschien eens kijken om een soort bodemplaatje te maken ;) Maar da zal niet simpel worden |
kan er niks aan doen maar ik had persoonlijk die (rat meuk er af gehaald vind het geen gezicht op een mk3 maar ja ieder zijn smaak )
gr jarno |
gaaf zo!
@jarnogti,waarom niet op een mk3??? |
vind de auto er niet echt naar :thumbup:
|
er zijn ongetwijfeld jaren terug mensen geweest die zeiden; dat doe je toch niet met een mk2:D:D
|
|
Ik vind m echt super super super super dik :thumbup:
|
Vette shit dude!! Hij is echt stoer zo!
Welke banden/velgen maat heb je er onder? et waarde? En hoeveel mm is ie nu omlaag gegaan? Loopt het aan met mensen achterin? Cheers.. |
Quote:
het is 14 inch golf 2 staal met 195 .. 14 banden volgens mij( vern schiet me ni af als het niet zo is ) en vern geen foto met het vatj :D grtzzz |
Geweldig dit ;)
Volgensmij is het oprijden van je oprit nog een hele klus :D |
Quote:
Zoals jelle al zegt is het een 14 inch originele velg van een golf 2 Banden maat is 185/60 , de white wall heb ik er nadien opgeplaatst Hoeveel cm hij exact is gezakt weet ik eigenlijk niet ;) Laagste punt is men uitlaat die onder de carter loopt en dit is +- 4 cm En met mensen achterin geen probleem omdat da wagen achteraan iets hoger gelegd is ;) |
Quote:
Jah graak er gewoon niet af :p Wagen wordt nu klaargezet voor de keuring en nadien plankjes leggen en hopen dat ik de oprit overwin |
vind dit wel leuk zo! alleen die touwen en die angel eys vond ik niet zo..maar dat zit er niet meer op zie ik!!
|
Quote:
Neje die zen er ondertussen al afgegaan :p Heb nog een mooi plan met de golf ;) Strax de foto's erop plaatsen;) |
De roestige vento front, met knal geel koplampglas is het volgende dat op de golf zal worden gezet.
Normaal gezien tegen VAG-fest zou hij er moeten opstaan. ![]() De ATS cup velgen onder de golf. Gekregen van men moeder haar nonkel maar er is veel werk aan. Blijken ook 3dezelfde en dan 1 verschillende velg erbij. waarbij het hart iets meer naar buiten ligt. Ze kunnen apart verkocht worden, of allemaal samen Voor een goede bieding mag je ze komen halen. 15 inch 7 breed 195/50 ![]() ![]() De banden ![]() veel schade aan de lak en ook een beetje (soms veel) borduurschade. ![]() De velgen nog eens ![]() Zo zou het er kunnen uitzien moest ik ze opmaken ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 02:08. |