![]() |
samen met maatje van me richting drachten geweest ( de zwarte mk3 )
het hoge gras zorgde voor komische tafrelen, was de vr6 lip verloren in het veel te hoge gras ( mag volgende keer wel ff gemaaid worden wat mij betreft) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() de regenboog voorspelde niet veel goeds ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hey leuke fotos! volgende keer staat ie op de strip als het goed is ;)
|
Quote:
jij reed achter mij aan,bij de sprints weg(paarse golf3) moet zeggen subliem die machine van je :thumbup: en ga ook niet weer in dat lange gras staan trouwens,wat een blamage :) |
Hey Louw, ik weet het nog ,, dieseluitlaatje?
en heeeel erg schuin de drempeltjes over.... ik drifte de hoek nog even om richting tunnel speciaal voor je bijrijder ;) Volgende keer gewoon zeggen dat je meerijdt, kun je hem aan de andere kant neerzetten!!!!!! 17 july je kans ;) |
jaja,daar gaan ze ook selectiever op wezen..
|
Quote:
ok,jah doe ik dat wel.dit was ruk :) uitlaat is idd een hekel punt,maar auto staat soms wel eens even op een lager pitje.moet nog eens anders.bijrijder was idd redelijk gecharmeerd van het geheeltje:D |
nou ja onder het motto 'better let, as net...' nog even mijn bijdrage. Heb er iegenlijk geen tijd voor dus het zijn meer kiekjes dan foto's
alle foto's hier: http://s280.photobucket.com/albums/...%20juni%202009/ voorproefje: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Netjes Sander!! :)
|
erg coole foto's
![]() dat is een deel van een malaquti phantom scootertje als voor lampen |
![]() Thnx nice foto van mijn autotje :thumbup: (mooie reactie tijd) :D |
Quote:
![]() nog een rokende diesel ![]() |
![]() ooit stond het vol met GTI's :cool: mooie foto Sander :thumbup: |
Quote:
Vroeger... Was wel een leuk weekend idd! |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dat is een oude bekende de 16VT. Wat voor tijd reed deze?
|
Quote:
reed in de 15 sec ongeveer maar moet nog goed afgesteld worden kreeg veel te veel benzine. |
Die 53-LN-JN, is dat die vr6 turbo met dat vette uitlaatspruitstuk? Dat vroegen we ons gister af :)
|
weer lang gras.... jammer
was door wat drukte hier thuis, er niet bij jammer genoeg |
Quote:
ja klopt is te koop op maktplaats voor 20.000 euro. de tijd was 12.7 ;) |
dat ding was echt uber. zeer vette sound zo´n vr6 compressor.
erg genoten weer gisteravond. en het weer zat ook weer eens even mee... |
All times are GMT +1. The time now is 11:50. |