![]() |
Quote:
Quote:
Mijn idee, ik denk niet dat je voor 3500,- een degelijk project neer kan zetten, anders heb ik toentertijd toch wel iets flink fout gedaan met de scirocco... |
Voor een lasapparaat heb ik 900 euro uitgegeven. Ook een Cebora 155, incl gasfles, laskap en alles wat je bij fatsoenlijk lassen nodig hebt. Het is geen top apparaat, maar plaatwerk is er goed mee te lassen. Voor zwaardere/dikkere stukken staal moet je echt een 380v apparaat hebben.
Als je een auto GOED laat strakzetten en spuiten ben je zo 3000 euro kwijt! De schatting van Oudelut is een begin. Je zit namelijk zo aan de 3500 euro (ikke iig ;)) :) |
Daarom ik ga ik zelf liever aan de knutsel met een rollertje :D
|
ik wil maar ff zeggen ben voor het strakmaken, kitten, body schoot, en spuiten 4000,00 verder dus dat is dan alleen het geld wat ik naar de spuiter breng he
|
Ik ben met mn projekt bezig en ben nu al zon 7000 euro kwijt !
heb dan al wel alles nieuw al liggen zoals al t chroom werk ,wielen ,carabuteurs, lichten,bumpers ,deurbekleding ,vloerbedekking enz . en ben nu bezig met de auto klaar maken ,kost veel geld !!!! |
ik zit met de renner ook al aan de 6000,- zonder spuitwerk maar dan heb ik um wel compleet! in onderdelen dan :)
|
dat bedoel ik maar voor 3000 kun je hem nooit hellemaal strak maken tenzij je dan de helft laat zitten he :shake:
|
het is duur vooral het plaatwerk als je dit moet laten doen, en het verchromen is ook duur maar niet iedereen wil dit, zoals losse onderdelen kun je ook zelf spuiten zoals achterbrug, draagarmen remklauwen, onderblok. dit ga ik ook doen dan maar wat langer bezig.
|
Dit topic gaat echt nergens over imo, niemand weet wat de staat van de basisauto is, mss is deze wel keihard? Denk dat Erik eerst maar eens wat duidelijker moet zijn. Dit is ongeveer hetzelfde als vragen hoeveel het kost om een huis te renoveren...
|
Ja ik wil ook eigelijk alles zelf doen
excl. spuiten dan. Behalve kleine onderdelen. En ik hoef niet alles verchroomt onder de moterkap. Gewoon een leuk blokje erin wat lekker rijdt. |
Quote:
14. :tard: |
Quote:
Mij ging het ook niet echt wat het ging kosten, Ik vroeg dit tussendoor ergens gewoon voor een ruime schatting, Het ging mij eigelijk vooral om wat een goed lasapparaat ervoor was omdat ik dit nog moet gaan aanschaffen. En ik ga na mijn vakantie volgende week ermee aan de slag en dan zal er meer duidelijkheid over komen. |
Ik zit met mijn eigen project die nu nog bij de spuiter staat en waar bijna alles aan vernieuwd is zo rond de 10.000 euro en dan komt het spuiten er nog bij:screwy: als je alles bij elkaar optelt dan kun je beter een kant en klare auto kopen:D ik denk datje dan goedkoper uit bent maar het is net wat je wilt.
Groeten wim |
heerlijk zo'n topic die uit de hand loopt
|
ik vind het het maar onzin om met deze insteek een project te beginnen. de 1 geeft er 10.000 mooie pleuro's aan uit en en ander vind een blikje verf van de gamma ook genoeg. het ligt puur aan wat je zelf wilt, en wat er allemaal bij je kennissen kring vandaan geplukt kan worden. bij iedereen verschillend dus. :thumbup: :screwy: :rolleyes: het lijkt me beter als iedereen nou weer met suggesties over het lasapparaat komt :D.
p.s. renoveren van een huisje groot en klein doe ik voor 10.000. :tongue: |
ik begrijp nog steeds niet wat dat "coupe" nou betekend...
|
http://nl.wikipedia.org/wiki/Coup%C3%A9_(auto)
:D eigenlijk bedoelt ie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Hatchback |
aha ik snap het.
weet iemand trouwens hoe je de titel van je eigen topic kan veranderen? |
Aan een mod vragen.
|
Of je eerste post editen, toch? Als het je eigen topic is kun je volgens mij ook de titel editen...
|
All times are GMT +1. The time now is 20:30. |