Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Wielen en banden (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=32)
-   -   Remstof op je mooie velgen. (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=58668)

Turbo-Variant 01-09-2009 18:02

Quote:
Originally Posted by jan_gti_16v
word de hele handel niet een beetje te warm als je die dingen in je wielen stopt????

mag toch aannemen dat het koelend vermogen omlaag gaat als je alles af gaat dekken....

Lijkt me wel... Als ik het staal erop heb liggen heb ik bij een vlotte rijstijl zo de remschijven roodgloeiend. Is met de zomervelgjes nog een beste prestatie om ze roodgloeiend te krijgen.

breadfan83 01-09-2009 18:23

Quote:
Originally Posted by jan_gti_16v
word de hele handel niet een beetje te warm als je die dingen in je wielen stopt????

mag toch aannemen dat het koelend vermogen omlaag gaat als je alles af gaat dekken....

Van hun site:

"KLEEN WHEELS is the smart permanent alternative. Made of high strength aluminum alloy. This amazing product fits securely between the hub and wheel just like an inside hubcap. The patented turbo-venting design enhances brake cooling"

Gijs 01-09-2009 20:15

Quote:
Originally Posted by Mitta
Ik gebruik dit zelf ook op me velgen, werkt heel goed... ik was me velgen 1x in de week, spuit met water er overheen en effe met een doek er overheen en ze zijn weer als nieuw:D

Wow, elke week!? :eek: Als ik zin heb poets ik ze misschien 2x per jaar :tongue:
Daarom heb ik ook makkelijk schoon te houden velgen gekozen ;)

Darkprojectx 02-09-2009 11:36

kijk kijk... handig topic! :thumbup:

ik rij dus nog met standaard remblokken die echt BELACHELIJK stoffen..
die trekken over gegroefde Brembo schijven heen wat dus ook lekker helpt.

Nu kan ik ze om de 2 dagen droog afdoen, gewoon ff met een stofdoek ofzo.
En 1x in de week/2 weken oppoetsen met Mequairs All Metal Polish.

oke ze glimmen als een tierelier, maar wat minder onderhoudt zou best aangenaam zijn. Vooral omdat ik zeer open velgen heb!

TerBer 02-09-2009 14:42

Wow, die kleenwheels, de poor-mans spinners......???

Arne 02-09-2009 14:47

Quote:
Originally Posted by SjefG40
Ik heb ook een soort wax dat ik op me velgen doe.
OKÉwax trim detailer. Gewoon voor je bumpers en rubbers. Waar werkt perfect voor op de velgen. 1x per week met vezeldoek afnemen nieuw laagje wax erop en klaar.

Da's vrij vettig spul, heb je dan nog glans?

Darkprojectx 03-09-2009 11:24

Quote:
Originally Posted by TerBer
Wow, die kleenwheels, de poor-mans spinners......???

zoals op dat filmpje op de site te zien is lijkt het net alsof je geen velgen hebt maar wieldoppen :chair: laag porum gehalte

Richard 03-09-2009 12:08

Quote:
Originally Posted by Turbo-Variant
Lijkt me wel... Als ik het staal erop heb liggen heb ik bij een vlotte rijstijl zo de remschijven roodgloeiend. Is met de zomervelgjes nog een beste prestatie om ze roodgloeiend te krijgen.

dan heb je toch een ander probleem :rolleyes:

Turbo-Variant 08-09-2009 06:41

Aan wat voor probleem moet ik denken?

All times are GMT +1. The time now is 07:10.