Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK I (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=14)
-   -   Zeldzaamheid GTI pirelli Koperbruin? (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=58771)

Domi 26-08-2009 15:27

Heb ik toch goed gelezen??? Pfoe, komt niet vaak voor ;)

meijer1972 26-08-2009 20:39

De foto van de kupferbraune is mijn gti. Het is niet de auto waar het topic over begonnen is.
En zoals hiervoor staat: een pirelli is altijd ingevoerd en in W65 en W64 uitvoering.
De mijne is ingevoerd, dus zou een pirelli kunnen zijn. Aangezien de kleur kupferbraun is, zou het dus een W64 pirelli moeten zijn (ALS HET OOK EEN PIRELLI IS)
Er is dan 1 kenmerk waar ik het aan kan zien en dat zijn de velgen. Ik vermoed dat deze de afgelopen 26 jaar een keer zijn vervangen.(niet reageren, ik weet dit wel zeker)
Blijft over de onleesbare sticker achterin waar W64 op kan staan.
Als laatste optie kan ik een mail sturen naar het museum oid. in duitsland om het via het chasisnummer uit te zoeken.

En dan die klinken. Ik heb er al genoeg commentaar over gehad. Deze zaten er al in bij aanschaf.Het heeft zijn voor en nadelen. De golf is nu minder diefstal/inbraakgevoelig.
Orgineel is wel mooier, maar dan moet ik de deuren of de hele auto laten spuiten.
En nog een nadeel is als de accu leeg is, want ook in de achterklep heb ik geen slot.(geheel clean)
De tankdop is zo te vervangen en ook de schroefset kan er wel onderuit. Dan blijft de GTI spoiler ook langer heel.

Hight 26-08-2009 20:42

gewoon even een certificaat aanvragen dus, €35,50 en je weet een stuk meer.

mvg Mike

meijer1972 26-08-2009 20:45

Quote:
Originally Posted by dekilo
ok mijn foud!
Ik heb het net nog ff nagekeken.
Je hebt Pirelli's in W64 en W65!
Bovenstaande foto is echter 100% geen Pirelli.

Want?
(en bespaar me 35,50)

Hight 26-08-2009 20:56

Tja dekilo, vertel eens... k ben benieuwd...

mvg Mike

Domi 26-08-2009 20:57

Me to :)

Sjoes 85 27-08-2009 13:03

op basis van die foto kan ik niet zeggen of het wel of geen pirelli is. Als het originele stuur er nog inzit en het is een pirelli, dan moet het stuur met leer omstikt zijn. Aan de buitenkant is een W64 pirelli alleen te herkennen aan de pirelli velgen, qua carosserie onderscheidt deze uitvoering zich niet van de normale gti dacht ik.

Domi 27-08-2009 13:13

Zo.n leren Pirelli stuurtje heb ik nog 2 van op zolder liggen. Zet ik die in een gewone gti is het dan een Pirelli?? :D :D

Pedaalemmer 27-08-2009 13:52

Quote:
Originally Posted by Tjaap
Nee daar gaat het niet over want het is een voorbeeld foto en niet de auto waar het topic over gaat.

Dan gaat het toch wel daarover, het is een foto als voorbeeld. Ik geef alleen aan dat de voorbeeld foto niet overeen komt met het orgineel. Lijkt me niet geheel onbelangrijk om te voorkomen dat je verkeerde kenmerken aan een auto gaat meegeven.

Dus...jij en domi :brad:

Arne 27-08-2009 14:17

Ik zou het nog maar eens goed nalezen, meijer1972 zegt er notabene bij dat hij geeneens weet of het een Pirelli is, foto is alleen ter voorbeeld voor de kleur.

Domi 27-08-2009 14:29

Quote:
Originally Posted by Pedaalemmer

Dus...jij en domi :brad:

Quote:
Originally Posted by meijer1972
De foto van de kupferbraune is mijn gti. Het is niet de auto waar het topic over begonnen is.
En zoals hiervoor staat: een pirelli is altijd ingevoerd en in W65 en W64 uitvoering.
De mijne is ingevoerd, dus zou een pirelli kunnen zijn. Aangezien de kleur kupferbraun is, zou het dus een W64 pirelli moeten zijn (ALS HET OOK EEN PIRELLI IS)

;)

breadfan83 27-08-2009 15:25

Als mijn witte Golf 2 een koperbruine Golf 1 was uit het juiste bouwjaar, en als ie dan de juiste bumpers had, en als ie dan ook de juiste spiegels en velgen had, en als ie dan uiteraard ook het juiste lederen stuur had, en WD40 uitgevoerd, als dat allemaal zo was, was het ook een Pirelli.

Vind het een beetje onnozel om een auto waarvan je niet zeker weet of het een Pirelli is, te vergelijken met een andere auto waarvan je niet zeker weet of het een Pirelli is, om te controleren of een van de twee, of alletwee, of geen van beiden, een Pirelli is.

Mijn Golf is wit met zwart, en lijkt dus best wel veel op een koe. Waarschijnlijk is mijn Golf dus een paardje. :screwy:

Domi 27-08-2009 15:37

:d :d

martiepartie 27-08-2009 15:56

Quote:
Originally Posted by breadfan83

Mijn Golf is wit met zwart, en lijkt dus best wel veel op een koe. Waarschijnlijk is mijn Golf dus een paardje. :screwy:

ik denk eerder een varken. :rolleyes:

maar even resumeren;

Een koperbruine pirelli GTI is te herkennen aan de sticker in de kofferbak, anders is het koffiedikkijken :cool:

Domi 27-08-2009 16:00

Of even een oorkonde aanvragen en je weet het ook. Als je de sticker niet meer kan lezen.

Reuvers 27-08-2009 16:15

heerlijk topic. gevuld met een hele hoop bs maar toch zeer entertaining ;)

Hight 27-08-2009 16:57

die oorkonde weer... toch maar €35,50 aftikken dan??? :thumbup:

miss wel goed voor de verstandhouding hier....

:thanks:

Reuvers 27-08-2009 21:55

tevens, als deze pirelli's echt zo schaars zijn, is een oorkonde van 35.50 toch wel een verdomd goede investering bij verkoop, lijkt mij ;)

Hight 28-08-2009 15:58

Quote:
Originally Posted by Reuvers
tevens, als deze pirelli's echt zo schaars zijn, is een oorkonde van 35.50 toch wel een verdomd goede investering bij verkoop, lijkt mij ;)

daar heb je een punt.

:D

voor meer info over de Pirelli's :

http://www.vwtyp17.de/index1.htm

buickpre 30-04-2010 12:05

hallo Martijn

hierbij een foto van de sticker die in de kofferbak zit

en aantoont dat deze golf een pirelli is in de aparte w64 met

de kupferbraunmetallic kleur erop .

oh ja Martijn hij staat trouwens te koop ...

oke wie kan mij uitleggen hoe ik er gvd... een foto hierbij krijg

All times are GMT +1. The time now is 10:17.