![]() |
Deze week nog even aan het hobbyen geweest .
Wiellagers achter vervangen . Veerpootbrug vast gezet zoals het hoort . Schroefset nog iets lager afgesteld , nu is er geen draad meer over . De golf staat nu recht Aankomende week gaat de golf weg voor het grote onderhoud . Laat ook gelijk de wiellagers voor vervangen . gr johs |
hey buurman,
wiellagertjes was weer vette vinger werk maar dat gezoem is weg :D !! gr. Martijn |
is gewoon een genot voor de oortjes .
|
Quote:
het was alleen geen genot voor de neus gister :rolleyes: |
Quote:
ik rook niks dus ben bang dat het je bovenlip was ;) !? gr. Martijn |
Leuke wagen, vind de kleur erl wel goed bij staan :D
|
@ The Skinnmeister . de kleur is idd super .
Quote:
Haha , viel best mee dacht toch . Dat is nou de geur van het platteland . Morgen gaan we het interieur aanpakken . foto's volgen . |
leer nicht
|
Vrijdagavond een zwart leder interieur opgehaald in medemblik , Dus zaterdag weer druk aan het hobbyen geweest .
*Nieuw deurfolie op de deuren gemaakt . *Raammechanisme vervangen . *Kentekenplaat houder geplaatst . *Kofferbakbekleding uit de gl overgezet . *Leder interieur geplaatst . *Luchtinlaatrooster op de motorkap gemonteerd . Foto's komen morgen . . |
en het is morgen maar ik zie nog geen foto's :D
gr. Martijn |
Quote:
je was er toch zelf bij :eek: |
Quote:
zou jij die niet mailen ofzo , frikandollow |
zo eindelijk de foto's . :screwy: :thumbup:
zo was het interieur voor het leder erin ging . ![]() zo is het nu :D . er moet nog wel het een en ander gebeuren , maar dat komt als de golf weer terug is van de garage . ![]() hier de motorkapluchtinlaat erop . en nog een duidelijke foto van de achterspoiler . ![]() ![]() to zover weer de foto's . iemand trouwens enig idee hoe ik die nl-sticker eraf krijg zonder de lak te verpesten . ? |
heb je van die 3m borstels voor.. even de search gebruiken
|
aha , ik ga even zoeken . bedankt
|
3m caramelschijf
|
Quote:
hmm lekker :D |
Je moet de sticker even warm fohnen :)
|
jullie waren dus toch nog op tijd voor de koeiehuid?:D
wel vet geworden... |
we waren idd op tijd om de koetjes op de halen ;)
gr. Martijn |
All times are GMT +1. The time now is 02:30. |