![]() |
Leuke auto met potentie!!!
Verlagen en velgen en je hebt een super auto!!! |
Quote:
that's the plan :D |
En wat voor een plan is dat een:
Jaren plan Maanden plan Weekplan Hoelang gaat het duren voor deze bak plat ligt? Hahaha Gr Ronnie heel mooie wagen hoor. |
En wat voor een plan is dat een:
Jaren plan kan Maanden plan is mogelijk Weekplan misschien :D Hoelang gaat het duren voor deze bak plat ligt? Hahaha Gr Ronnie heel mooie wagen hoor |
Hahaha oke dan
Gr Ronnie |
Als je trouwens hulp wil met schroefsetje monteren: mijn garage staat klaar :)
(alleen heb ik ff m'n compressor uitgeleend :D) |
Quote:
thanx :thumbup: gister bij een mede passat rijder een rollo opgehaald, staat een stuk netter :D |
zakken met dat ding !!!! ;)
gr. Martijn |
al een idee welke velgen je wilt?
|
Quote:
jajaja komt goed :D al een idee welke velgen je wilt? ja, of 16 inch breed of 17 inch 8j |
Is die kar nou nog nie plat
|
Quote:
onderhoud before pleasure :D rijdt zo wel heel lekker maar het is geen gezicht ;) |
Brede 16 inch :rock:
Borbet A of verbreed staal? :thumbup: |
Deze? Als ik niet net de porsches er onder had waren deze een serieuze optie geweest. Je staat er van te kijken hoe breed je kan gaan op zo'n passat ;)
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=59032 |
Dat zijn gewoon immitatie Borbet A's? :D
|
Quote:
Maar wel een stuk zeldzamer dan Borbet's :D |
nope geen borbet a of look a like :D
ben er nog niet uit, maar ik heb ook geen haast ;) |
Quote:
9J breed raak je voor niet fatsoenlijk kwijt onder een B3. Achter wel. |
klein updeetje, heb alle logos zwart gemaakt, spatbordverbreders aan de voor kant geplaatst en de wielen en doppen netjes zilver gespoten, zal morgen wel eff een foto plaatsen :D
|
Quote:
Echt fatsoenlijk niet nee.. maar net waar je prioriteiten liggen, ik doe er ook niet aan mee voorlopig ;) Maar staat erg goed. Ik vindt Kershers trouwens wel net iets mooier/minder afgezaagd dan borbet a's hoor.. Kom maar op met die foto's! ben benieuwd hoe ie oogt met een schroefsetje! |
All times are GMT +1. The time now is 05:07. |