![]() |
ik vind het best coole velgen eigenlijk
|
Mooi wit is niet lelijk..!! haha
Ziet er lekker laag uit... |
Ik vind ´m echt cool! :)
|
Bedankt voor de reacties :)
Dit weekend misschien de wielranden herspuiten en op zoek gaan naar een neiuw stoeltje :) |
Nieuw speelgoedje voor de golf :)
![]() ![]() Vorige radio deet het niet wel de fm maar geen cd en de mp3 aansluiting deed het maar half dus tijd voor iets betere kwaliteit :) Wel iets moderner maar lijkt me tog niet te tjoened :chair: |
Jouw oldskool look ziet er ook lekker uit, die mistlamp/verstraler past daar goed bij :thumbup:
|
Bescherm steun van versnellingsbak maar weer gelast en gemonteerd met nieuwe bouten :)
![]() ![]() |
Je bent niet wijs :D
|
Even een kleine opmerking; op de foto's op de vorige pagina.. Zitten je voorbanden verkeerdom. Ze ''wijzen'' naar boven/achteren :rolleyes: .
|
Quote:
weet ik normaal moet die velg achteraan langs de andere kant.. en er komen binnekort waarschijnlijk andere velgen op :) |
Quote:
Hoezo ? :D |
Heel gaaf ding... zeker die maffe mistlamp. Moet ik op de mijne ook hebben.. !
|
Quote:
Nohh die heb ik ook in mn mk1 :D verder nice ride! mvg Mike |
Quote:
Heb zelf ook een 1.5 automaat, maar ik durf niet zo laag te rijden :screwy: Denk dat ie van mij momenteel 2 cm hoger staat en ik ben blij dat alles nog heel is :D |
Quote:
Haha , is perfect mogelijk als je geen borduur racer of vluchtheuvelvlieger bent :D en ja weten waar je rijd is natuurlijk ook een voordeel :p |
Quote:
Bedankt :) Bij mij deed de radio het na een tijdje niet goed meer dus hoop dat de jouwe het wel volhoud :) |
ik heb dezelfde radio als jou vorige in de auto, ma die mp3 aansluiting, waar zit die?
|
Quote:
aan de achterkant heb je 3 rca aansluitinge 2 voor versterker en een audio in daar sluit je zo een kabel op aan een kant rca andere kant plug zolas je mp3 oortjes :) endna gewoon je mp3 op zetten kan je wel enkel zappen van liedje met je mp3 |
Quote:
allee bbs seral foto's ? :p |
ja de golf staat momenteel op seral velgjes te wachten op andere prachtige velgjes :)
en op aanvraag xD een foto slechte kwaliteit maar heb niets anders :p ![]() egte highrider carter ligt op 5.5cm :p en kasse zijn overvol past net nog een stuk van 20eurocent tusse band en kast als ik volledig afdraai :D |
All times are GMT +1. The time now is 17:48. |