![]() |
Toch vandaag maar bij SKG besteld, Sjaakie doet niet aan verzenden!!!!
Wel vreemd als je zo giga adverteert en dan niet verstuurd. Maar goed toch maar Tec besteld met 2jaar garantie :thumbup: |
ik ga de spullen ook liever altijd ophalen zo zie ik wat ik koop, maar ja wel stukje rijden soms. acht met een vw geen straf :D :thumbup:
|
ik heb zelf zo'n beetje alle varianten van goedkope schroefsetten gehad dus bij deze...
tatechnix.....bottenbrekend stug tectuning..........acceptabel vmaxx.......maximaal kut supersport.......zie tectuning edit,dit is mijn mening over de stugheid,de kwaliteit is bij allen vergelijkbaar denk ik zelf.... |
Nou toch blij dat ik dan die Tec heb genoemen voor m,n broertje.
:D Woensdag avond besteld, benieuwd of het voor het weekeinde binnen is :D |
Heb bij SKG Tec,s besteld maar Raceland gekregen is dat het zelfde??????
|
Heb ik precies hetzelfde gehad 2 weken terug, die schroefsetjes zijn allemaal 1 pot nat :)
Had ook bij skg een tec besteld en kreeg raceland. + dat ik dat raceland setje er beter uit vind zien dan die tec tjoening. |
Quote:
Tja het allemaal wel een beetje voor iedereen verschillend/persoonlijk natuurlijk. onder mijn golf 4 heb ik een tectuning voor dagelijks gebruik en vind ik fijn rijden. Maar onder mn golf 2 voor de lol heb een v maxx setje op maximaal laag is harstikke stug maar ligt super op de weg. Op ter apel rij ik met zelfbouw :D groeten niels |
Quote:
wazig dan :confused: |
Ik zou zeggen vraagt ze bij skg waarom je een raceland set heb gekregen ipv tec dan weet je het juiste antwoord ipv te gissen
|
All times are GMT +1. The time now is 01:57. |