![]() |
Stoerrrrrr!!!!!!!!!!
leuk gedaan! groet frank |
Quote:
Thanks :thumbup: het chroom van de uitlaat moet nog even flink gepoetst worden en dan blijft deze er voorlopig nog even onder :D |
:thumbup: Joey,
Gefeliciteerd. Je hebt vandaag je rose papiertje gehaald. Je kan je project gaan uittesten! :thumbup: (oeps, pa heeft op je forum ingebroken) |
Gefelicitaart! :thumbup:
|
gefeli:D
|
Gefeliciteerd.
Deze is wel mooi gerold. |
Gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs, nu echt genieten van je bolide.
|
Gefeliciteerd!!
stoere wage man :thumbup: |
ziet er goed uit , zou er alleen tóch een grille mét logo inzetten. Er mist iets zo. Oh ja , gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs :D
|
morgen apk keuren en dan rond rijden :thumbup: |
gefeliciteerd, verder een nette wagen heb het niet zo op die heldere verlichting alleen kleur is wel tof
|
Gefeliciteerd!
En wát een gaaf kleurtje! Weer eens wat anders dan matgrijs, zwart of legergroen! ps: in tegenstelling tot de rest hier vind ik die heldere verlichting goed bij je stijl passen! :thumbup: |
Gefeliciteerd man !
ik moet eerlijk zeggen dat ik het helemaal niet verkeerd zie staan hoor dat heldere verlichting ziet er stoer uit ik hoop dat je er veel plezier mee mag maken ! je zal er iniedergeval veel bekijks mee hebben groetjes christian |
mooie golf geworden. kleurtje staat erg netjes.
|
Ziet er mooi uit, top!
Heb je gewoon gerold met een Action rollertje ? En wat voor een soort verf, zo te zien geen primer? Vind het een retegave bak geworden. |
All times are GMT +1. The time now is 14:39. |