![]() |
Zoals ik in mn eerste post al zei: I was just wondering...
Heb zelf een 88-er Polo'tje, dus er valt weinig te schuiven en cleanen, qua knipperlichten :D Ik wilde het weten, mocht ik ooit een Mk3 kopen, vandaar! ;) |
Quote:
:rolleyes: :shake: |
:DI
n de zin van: dat hij er zelf ervaring mee heeft, in tegenstelling tot het gissen wat we tot dan toe deden. Ken 'm niet persoonlijk, wellicht valt het in het echt wel mee, haha ;) |
Ja ben ik real life onnozel :D
Ikke nie so slim. Quote:
Hoe bedoel je dat Pul? |
Quote:
dat slaat niet op jou,gerard ;) ik heb er zelf ook (3x) ervaring mee en dacht dat ik duidelijk zat was,maar kom toch niet zo overtuigend over :redface: zal wel effe pics zoeken... |
Oh zo hahaha ik dacht al Pul en ik hebben geen probs :)
Maar ik heb het ook vaak dan zeg ik iets in een topic en dan komt het niet over of eerst moet een ander het zeggen voordat het gelooft wordt ;) |
van m'n jetta kan ik niks vinden,dit was m'n laatste creatie;
en dit was op de kever,fittingen in de lens gezet; ![]() |
Quote:
:thumbup: :thumbup: |
geen foto's van een aangepaste vento koplamp? mvg steve
|
in het mk3 topic staan er een paar,maar is niet duidelijk te zien hoe het zit.
als je zorgt dat je uit het gedeelte van de lens blijft waar het beeld door word bepaalt is het goed,zo heb ik het bij m'n kever ook gedaan. |
Quote:
mijn broertje heeft dit ook en niet bekeurd mag ook gewoon die hoogte geld voor sidemarkers denk er bij het cleanen ook ff aan dat je het kunstof goed last de mijne ook laten doen en gelukkig goed gebeurd kost een paar centen heb je ook wat |
Quote:
Daarom zei ik dus, vraag Gerard eens. ;) |
zijn hier voorbeeld fotos van?
|
waarvan?
|
vento koplampen waar het knipperlicht in verwerkt is
|
nog steeds niemand die gepost heeft hoe hij/zij het heeft opgelost helaas....
|
oke jammer :(
ik zat er aan te denken om in de buitenste delen van de reflector een rij oranje ledjes te monteren ofzo alleen weet ik niet of oranje ledjes bestaan? zo ja waar kan ik deze bestellen of halen? en hoeveel ik er dan in kan zetten een led brand op 1.5 tot 2v? 12 : 2 = 6 klopt het dan dat ik er dan 6 per kant kan gebruiken? |
heb geen verstand van leds,maar ik denk dat dat best veel werk is.en als je niet genoeg afneemt van het pinkerrelais gaan de knipperlichten ook nog erg snel.ik zou gewoon een 21w buiten het lichtbeeld plaatsen.
|
owja dat is waar idd
maar dit zou optelossen moeten zijn met een weerstandje ofzo want wil liever geen oranje bolletje in mn koplamp :redface: |
je hoeft geen oranje bolletje te gebruiken.ik had bij m'n kever zo'n chromen lampje gebruikt die wel oranje oplicht,dat viel niet op met gewone verlichting aan of uit.
|
All times are GMT +1. The time now is 15:50. |