![]() |
Grrr, waarom kan ik dat filmpje nou niet openen......... :mad: :mad:
|
Netjes :biggrin: Is er wel nog normaal mee te rijden met zo een auto??
|
:eek: WTF, wat een apparaat :eek: Zal mij benieuwen wat dat andere project dan word :biggrin:
|
damn, wat een leuk speeltje.
Kan niet wachten om hem live te aanschouwen in oostenrijk, zal er vast wel zijn :) |
Gezien de aftiteling zal je er weinig van zien ben ik bang... ;)
|
nee, volgende project is een venti las ik op de site
|
wat een lelijke wielen van die golf van de 1e post, zullen mijn golf 3 vele malen beter staan ;)
Wat een gruwelijke apperaten |
Quote:
yes yes.we zijn nieuwsgierig! heb jij dat frame overgenomen? |
Heb de koets van mijn buurjongen idd overgenomen.
en er ligt momenteel een R32 in incl. 6bak TT Dash, BBS velgen en TT stoelen.......... Of terwijl snel genoeg voor een student! |
Laat eens foto's zien, ik heb hem wel een keer zien staan.
Maar wil nou wel foto's zien, hoe hij er in het geheel uitziet. |
Sorry heb geen foto's.....
Hij is beige/bruin, zilverre BBSsen, BSS (laag dus) Je zal hem vast wel keer op meeting/tijdschrift tegen komen! :) |
damm wat een wagens
|
Quote:
Maar rijd ie nu dan, ik hoorde dat ie nog gekeurd moest worden??? En wat voor bbsen zitten er eigenlijk onder??? |
Je zou kunnen rijden jah.....
BBS RS001 (zelfde BBS als Ron, alleen dan zonder zwart hart) en keuren??? APK jah maar dat is zo gebeurd..... |
Ben toch wel benieuwed naar een paar foto's van die r32. Nog niet eerder gezien een golf 2 met zo'n blok er in.
|
Quote:
ff die apk regelen dan he!!! Maar kun je niet ff een foto maken en mailen naar me matthysdegraaf@hotmail.com ik ben zeer benieuwd hoe hij er nu uitziet. |
Quote:
Kees : we gaan wel een keer paar foto,s maken met mijn camera en gooien ze hier op het Forum. Mensuhhh ff geduld het wordt geregeld |
Ha Alvin,
Zal binnenkort ff paar foto's maken, als mijn interieur terug is uit Belgie..... Hebben foto's op MIVW gestaan! De foto's die ik had, heb ik niet meer............(computercrash) |
Ik wacht in spanning!!!
|
Quote:
dus we moeten gewoon ff iemand van mivw mailen die stuurt dan wel ff foto`s |
All times are GMT +1. The time now is 23:50. |