![]() |
in het zilver mooier dan in het zwart Daan,goede keus geweest om ze toch niet te verkopen :thumbup:
|
Quote:
:d |
Nette MK4 :thumbup:
|
Nieuwe foto's
![]() ![]() ![]() |
super vette bak, al vind ik het interieur iets minder. zie liever lederen recaro's, maarja ieders smaak
grtjs |
hallo achtung,
nice ride met dikke waardes :) Met wat voor koppeling setup rijd jij icm 6-bak? http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=68703 mvg benno |
Een versterkte Sachs, maar inderdaad via Jos, JD, VAGTechniek en VVT te krijgen. Bij mij geeft ie geen kraakje ;)
|
De CH's stonden nog geen 24 uur te koop op eGay en zijn inmiddels verkocht èn opgehaald. Zeee German had blijkbaar haast, want hij ging nog naar de Wörthersee :D
|
wat komt hier nou onder dan?
|
Quote:
Ben rustig zoekende naar iets in 18 inch. Schmidt Race 2000 heeft al maanden in het koppie zitten spoken :screwy: |
past dat golf 6 gtd logo er zo in?
mvg |
Quote:
Deze heb ik van een OEM GTI logo, de houder met daarop de letters gewisseld. Durf niet te zeggen of de standaard houder van een Golf 6 in een IV grille past... |
Kun je die letters dan demonteren van een gti logo of is het knippen en plakken?
Maar de gtd letters komen wel van de 6? |
Quote:
Zitten vast met dubbel zijdig plaktape. Er af peuteren, lijmresten verwijderen en plakken maar. GTD komt wel van een 6. Via eGay of de stealer :thumbup: |
Inmiddels wat frontschade door de fijne snelwegen...
![]() ![]() |
oeh Zonde man.
Koplamp kun je een nieuw glas voor doen toch., |
Zeuw, waar heb jij gereden zeg! Zonde :( Erg mooie diesel iig :)
|
Quote:
A50/A1 afslag, dacht eerst dat het hagelde, maar dat was de steenslag en een groter iets :mad: Vandaag maar alvast een set Continental SportContact 3 in 225/40Y18 gekocht |
Begin van de maand is de hele neus opnieuw gespoten na alle toestanden :)
Inmiddels liggen de nieuwe velgen ook al weer thuis, vrijdag maar het rubber er om heen laten leggen en een nieuwe update komt ook snel ;) De velgen... ![]() OZ Ultraleggera's 8x18 in matt black |
Foto's (crappy ones) met de OZ's
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 17:02. |