![]() |
het lijstje:
-1 Vento Vice (René) met een GTI 8V -2 gti_power (mr. X) misschien, en dan met een GTD(!) -3 mverh85 (Mike en Stephanie) met een 1.8 -4 Madison (Mariëlle) met een 1.8 -5 apocalypsenever (Roel) met een 1.8 -6 Dr.Golf (Mario) onder voorbehoud, en dan met GTI #2! |
Zl ik de nieuwe eigenaar van m'n VR6 ook vragen :)
|
das het laatste weekend van me zomervakantie,
ben wel al thuis dan die week. maarre me F&i wil nog ff nie |
@Madison: ik zeg: gewoon doen!
Quote:
Die zondag 22 augustus 2010, week 33 staat nog niet echt vast; eerst nog ff wat reacties afwachten van wat andere 'vuur en ijs-lovers' Bij geen tegenspraak, houden we gewoon die datum! Duzzzz.... Laat je horen! :rolleyes: |
Super!
M'n oude Fire and Ice VR6 komt ook :thumbup: Nieuwe eigenaar heet Rene. Voeg dus maar toe :D |
check!!!
ben erbij, wordt wel flink poetsen, tis een oudje het lijstje: -1 Vento Vice (René) met een GTI 8V -2 gti_power (mr. X) misschien, en dan met een GTD(!) -3 mverh85 (Mike en Stephanie) met een 1.8 -4 Madison (Mariëlle) met een 1.8 -5 apocalypsenever (Roel) met een 1.8 -6 Dr.Golf (Mario) en dan met GTI 8V |
kom misschien ook wel met mijn fire and ice, het is een eindje maar denk toch wel eens de moeite waard om een te kijken daar! ;)
|
Quote:
Tja, maar wáár is 'daar' ??!! :confused: @ Mike Verhoeven: had je een leuke locatie bedacht, of mogen de lezers suggesties doen? EDIT: ergens MIDDEN in Nederland, zodat het voor een ieder vrij makkelijk is te bereiken... |
Friesland.....optie ;)
:D |
:iamwithst
|
Geen Friesland,is voor mij erg ver
|
Uiteraard mag iedereen suggesties geven .. die flyer is ook wel leuk zo :thumbup:
|
Of het moet een hele mooie plek zijn
voor mooie foto's met mooie achtergrond :) |
[B]Vorige jaar zijn mijn vriendin en ik ook geweest met haar Fire and Ice....Was toen wel een geslaagde dag....
Dus even kijken of we kunnen en misschien komen we dan dit jaar wel weer...!:D |
Quote:
Gewoon komen :D |
![]() ik heb ook mijn motorrijbewijs :thumbup: Hier heb ik ook een Motor Forum Mega Meeting meegemaakt :tongue: http://www.youtube.com/watch?v=pGGU...feature=related Dit is de Mc Donalds in VEENENDAAL, mooie locatie en centraal in het land. :wow: Bobby's zijn niet zo moeilijk ook hier :screwy: |
Als het in veenendaal gaat gebeuren kom ik ook wel ff kijken, ook al heb ik geen F&I :rolleyes: :tongue:
|
Kom maar naar AS Tuning in Heerhugowaard....:D
|
AS TUNING???
wat, waar, hoe??? |
hey mensen,
da's lang geleden! ik ben ook van de partij. 22 augustus lijkt mij prima. ik heb wat kleine krasserijen door deze gladheid, van het zomer fix ik dat weer ;) het lijstje: -1 Vento Vice (René) met een GTI 8V -2 gti_power (mr. X) misschien, en dan met een GTD(!) -3 mverh85 (Mike en Stephanie) met een 1.8 -4 Madison (Mariëlle) met een 1.8 -5 apocalypsenever (Roel) met een 1.8 -6 Dr.Golf (Mario) en dan met GTI 8V -7 Fire&ice Koekie (Kevin) met een 1.8 |
All times are GMT +1. The time now is 11:07. |