![]() |
Quote:
Was dit voor mij bedoeld? Ik heb er een stuk 3mm staal bij onder gelast. Tot nu toe werkt dat super! Bij mij gingen de carterpannen door "schuren " lek. Ik heb zelf een automaat, dus daar hangt wel meer laag bij de grond, maar ook onder de automaatbak zit een plaat :thumbup: |
was inderdaad voor jouw.
Heb jij hem er direct opgelast? En hoe heb je dat met je carterplug gedaan? |
sorry, kan zo geen duidelijk plaatje vinden. Maar de carterpug is gewoon "vrij". Plaat is er direct opgelast, nogmaals werkt super, en kost niets. :D
|
hooguit kratje bier voor de maker :p
|
of de "las-koning" vd werkplaats lief aankijken :D
|
hier is een foto van hoe laag ik rijd!
![]() En dit is met 4 cm schroefdraad over. En volgens mij heb ik ergens doorheen gereden... :D :D |
komen we aardig het zelfde uit, is het btw een golf 2 carterpan?
ik moet wel weer wennen aan het ontwijken van dode dieren op de weg,heb er gister een illegale lifter meegenomen. :) |
dit is inderdaad de golf 2 pan..
|
hier is een foto van de oude carterpan, maar toen lag ik nog iets lager!(zonder hulpveren, en 4 cm schroefdraad) en daar kon ik redelijk veel mee! alleen had ik een drempel over het hoofd gezien en iets te hard erover!
![]() |
Quote:
dat is denk ik zo'n beetje de situatie die ik nu heb, het gaat wel ben ook wel wat gewend maar je hoeft maar een seconden niet op te letten en je bent de sjaak. ik ga eind maart naar de volksworld show in engeland, maar knijp hem wel een beetje voor de boot. probeer voor die tijd die andere carterpan erop te hebben, en de uitlaat strak in de rubbers. |
net eventjes bezig geweest om een golf 2 carterpan erop te zetten.
weet 100% zeker dat ik een golf 2 bigblock cartpan bested heb, maar toch past het niet. hij komt in aanraking met een onderdeel, het is het onderdeel achter ''de oliepijlstok'''wat is dit eigenijk voor ding komt hier de olie uit. kan ik dit ding net een stukje inkorten of is dit niet verstandig. ![]() (meest slechte kwaliteit foto ook) en de carterpan ![]() |
dat is de aanzuig van de oliepomp als ik me niet vergis ,, inkorten lijkt me idd niet echt verstandig maar dit is mijn mening ,,
als er toch beweren dat dit te doen is ga ik het zelf ook doen :D :screwy: |
ben er ook wel benieuwd naar, er hoeft maar een paar mm vanaf en dan is het al goed.
|
All times are GMT +1. The time now is 18:16. |