![]() |
Quote:
Fijne vent ben jij, jij ziet een mk2 16v dus alleen maar om af te trappen en ziet verder de waarde er niet in! :rolleyes: Ga uhm dan lekker zelf kopen en lekker in z'n toerenbegrenzer jagen, tjonge jonge. |
Moraal van het verhaal: de waarheid ligt ergens in het midden...;)
|
Quote:
hmmm wilde jij beweren dat zoon 16v lekker loopt onder de 3000 toeren messchien was mijn reactie iets overdreven :redface: maar vind het echt een slap excuus |
V6 loopt onder 3000rpm ook bagger (lees :traag) dus daarom maar wat hulp van Rotrex ;)
|
Quote:
jij bent een stuk slimmer als je eruit ziet ;) |
dan
|
Quote:
En dat terwijl je niet eens weet hoe ik eruit zie ;) |
Quote:
ga voor de gein is een dag naar rotterdam kijken hoe ze daar auto s van de boot af rijden!! de duks uit hazzard zijn er niks bij auto s komen een meter los van de grond en die zijn nog geen 50km oud |
een gti is gemaakt voor de wat sportievere rijders, ze zijn allemaal "goed" ingereden laten we maar zeggen!
en het zijn niet alleen gti's die afgetrapt zijn! ik zou hem gewoon gaan bekijken, is het niks dan zoek je verder! vind het nu een slap excuus door de reden dat je hem nu niet gaat bekijken. :shake: |
Quote:
Ik kan jou ''enigzins'' wel begrijpen hoor ;) Maar zoals gezegd,zoek je persé een Nederlandse Golf GTI 16v 5 deurs...?stuur maar ff een pb,ik weet nog een mooie te staan,en (als het aan mij ligt)ook nog een mooiere kleur dan ROOD..... :shake: ......en die is de laatste anderhalf jaar door een vrouw bereden :D,en heeft ook de complete onderhouds-historie er nog bij :) ,EN staat ook in friesland :thumbup: |
Quote:
Door een vrouw bereden, ik weet niet wat erger is, die toerenbegrenzer van bivw 16vg60 of parkeerschades :D Ziet er goed uit trouwens die zwarte :thumbup: |
:lmao: En er is nooit in gerookt zeker
Trappen met die 16 ventielers :D die rode gti lijkt mij teminsten geen rare auto! Leuk en makkelijk zon 5deurs. Zie snel genoeg of het wat is toch? Mooie tour auto :rolleyes: |
Quote:
wel jongu net zo als die rooie uit gestel :D jij weet zeker ook hoeveel steentjes er per minuut vallen :giggle: |
Quote:
Nee ik zoek niet persé een Nederlandse GTI. En ik vind persoonlijk die rode kleur wel erg mooi. En misschien heb ik mijn oordeel toch wel een beetje te snel gegeven over die rode 16v, het kan ook best nog wel een goede auto zijn. Alleen de manier van mailtjes schrijven zinde me enigzins niet echt. Misschien toch nog maar eens overwegen. :) En over dat 16v's altijd moeten knallen ben ik het absoluut niet mee eens, omdat het een ''GTI 16V'' is hoeft er toch niet persé mee geraced te worden ;). |
Quote:
:D Tja, kan er toch wel om lachen :D Quote:
Daar hebben ze de Golf Rallye weer voor gemaakt ;) |
![]() is dit hem dan?????? |
Nou nou, Zo erg is het niet hoor :eek:
|
Quote:
zoek maar op google rooie uit gestel!!!!!!! |
Quote:
Als dit Domi is, dan is ie net naar de kapper geweest :D |
Dus ik concludeer lang haar? Was die vanmiddag ook op de meeting aanwezig met de "New Kids"?
|
All times are GMT +1. The time now is 00:22. |