![]() |
jaja... iemand die dat mbv een tekeningetje uit kan leggen? het principe...
kan iemand me misschien ook laten zien precies welke stang verlengt moet worden en waar die zit? |
Dat moet Koen wel met een fotootje van zijn shortshifter kunnen laten zien.
|
Ik kende het systeem trouwens als eerste van Neuspeed. Zie hier voor wat meer details: http://www.neuspeed.com/products/pr...s_euro&p_id=461
Er staan ook geregeld (merkloze) setjes te koop op Ebay (Duitsland). Prijzen daarvan zijn niet hoog, als je tenminste een beetje weet hoe Ebay werkt ;) |
Quote:
Die is vast te koop! |
idd, maar daar had dubstreme vr6 interesse in meen ik... dus zal ik zelf iets moeten verzinnen denk ik...
|
nog een keer: welke stang moet ik hoeveel cm verlengen voor hoeveel procent schakelwegverkorting?
|
kwam em dan toch weer tegen, was dus wel Stijn:
Quote:
|
bedankt tommy...
moet van die tekening dan de relay shaft verlengd worden? die kun je in principe vanuit de motorruimte wel zien ofniet? iemand fotootje? en de 2e hoofdvraag: hoeveel verlengen voor hoeveel procent schakelweg verkorting? |
hmmmz... volgens mij zit ik in een verkeerd topic te posten :o ff in de war met de 4-bak naar 5-bak topic... :redface:
Maar toch begreep ik dat je datzelfde stangetje ook moet verlengen voor een kortere schakelweg? |
Dus. Kijk maar of je hem herkend in deze vette zooi. :D
|
Je moet idd de relay shaft verlengen. Op de eerste foto lijkt het me grofweg 5cm verlenging van je stang.
Gewoon zo'n stang van de sloop halen en er een stukje platstaal aanvast lassen met een gat voor het plastiekje en stang. Of je eigen stang verlassen kan natuurlijk ook. |
All times are GMT +1. The time now is 06:07. |