Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Archief (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   VW Motorsport embleem Golf 16V-G60 Limited (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=67142)

PimVW 09-03-2010 17:07

Waar je je allemaal druk over kan maken...

Kryg regelmatig van die MP josti berichten en die kunnen de rambam van me krygen!
Ga er je tyd toch niet aan verspillen.

Maar had je dit soort reacties nou niet n klein beetje verwacht als je n shop opzet met exclusieve "gelimiteerde" emblemen?

HannoverEdition 09-03-2010 17:36

Quote:
Originally Posted by Domi
Denk dat we dat nooit krijgen te horen. ;) Blijft een duister zaakje, ook omdat VW-Motorsport niks van een rest partij af weet.

Duistere boel, ook omdat jij (ruud) je er nogal druk om maakt. Mischien zijn je emblemen niet origineel. En hoe kun je aantonen dat ze ECHT origineel bij VW-Motorsport vandaan komen?????

Staat achter op de emblemen een nummer??? Of iets waar je mee kan aantonen dat je een echte hebt???

Eigenlijk boeit het me ook geen ruk hoe je aan je emblemen komt.
Vond dit wel een grappig topic :D

:goodpost: domi :thumbup:

De Pul 09-03-2010 17:39

Quote:
Denk dat we dat nooit krijgen te horen. ;) Blijft een duister zaakje, ook omdat VW-Motorsport niks van een rest partij af weet.

Duistere boel, ook omdat jij (ruud) je er nogal druk om maakt. Mischien zijn je emblemen niet origineel. En hoe kun je aantonen dat ze ECHT origineel bij VW-Motorsport vandaan komen?????

Staat achter op de emblemen een nummer??? Of iets waar je mee kan aantonen dat je een echte hebt???

Eigenlijk boeit het me ook geen ruk hoe je aan je emblemen komt.
Vond dit wel een grappig topic :D

:goodpost: ;)

Domi 09-03-2010 17:40

Quote:
Originally Posted by Ruud's VW Shop

Beste ruudsvwshop,

nav je advertentie wil ik je aangeven dat ik met ontsteltenis lees dat jij een restpartij VWM- emblemen verkoopt die bij de VW-Motorsport totaal onbekend is als restpartij. Net als de Limited zijn hier maar 71 van gemaakt. Hoe ga je dit verklaren? Dit wordt nu uitgezocht. Triest dat je met replica's rijk wilt worden.Voor 30 Euro willen inkopen en nu voor 159 euro verkopen.En niemand mocht er van weten (via mail is de wereld erg klein en handig als bewijslast). En ook vreemd dat je ze niet op de Nederlandse Ebay en het Volksforum aanbiedt

Oeiiiiii :D

Haha Geweldig allemaal toch.:)

De Pul 09-03-2010 17:44

dat bedoel ik,je verdedigend opstellen is geen probleem,maar leg het dan ook effe uit.
is wel zo netjes....

sampo11 09-03-2010 18:26

Lekker belangrijk allemaal weer! Maar nou word ik ook wel benieuwd hoe je als nederlandse web shop ineens een restpartij hebt van vw motorsport?

Jurgen Santana 09-03-2010 18:27

Die zijn allemaal overgebleven bij het produceren van embleemloze grillen:D

breadfan83 09-03-2010 19:04

Ben wel benieuwd, maar geef Ruud dan tenminste effe de kans om het hier uit te leggen hier voor iedereen er massaal overheen valt. ;)

En lol @ Jurgen. :D

Domi 09-03-2010 19:17

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Ben wel benieuwd, maar geef Ruud dan tenminste effe de kans om het hier uit te leggen hier voor iedereen er massaal overheen valt. ;)

We zijn zeer benieuwd naar zijn antwoord :D Al denk ik dat hij alleen maar commentaar op mij heeft ;) Want zo is ruud zijn nieuwe hobby (vertelde hij me )

dieselken 09-03-2010 19:23

wat maakt het uit?

denk je dat het fake is, dan hoef je het toch niet te kopen?

Iedereen koopt en verkoopt hier onderdelen. geef jij je bronnen vrij? Weet je van velgen of versnellingsbak of interieurs waar ze vandaan komen?

30 euro en verkopen aan 159 wat is daar mis mee?

De mensen hebben gewoon tijd te veel en uit verveling gaan ze dan anderen lastigvallen...

De klacht komt zeker van een bezoeker hier. Dat die hier even reageert en vertelt hoe de vork in de steel zit...

Ruud, gewoon negeren en wissen die mail...

HannoverEdition 09-03-2010 19:28

Quote:
We zijn zeer benieuwd naar zijn antwoord :D Al denk ik dat hij alleen maar commentaar op mij heeft ;) Want zo is ruud zijn nieuwe hobby (vertelde hij me )

:goodpost:

En ik denk dat een (''eerlijk'') antwoord wel eens errug lang op zich kan laten wachten.......?want ja er is simpelweg géén ''restpartij'' :confused: en hoe ga je dat nu uitleggen ........ :shake:
maar goed Ruud is zelf dit topic begonnen,dus ik denk dat ie wel een goed ''verhaal'' hiervoor heeft....?!

Ach de rollen zijn nu eens omgedraaid Domi... :D

breadfan83 09-03-2010 19:34

Quote:
Originally Posted by dieselken
wat maakt het uit?

denk je dat het fake is, dan hoef je het toch niet te kopen?

Iedereen koopt en verkoopt hier onderdelen. geef jij je bronnen vrij? Weet je van velgen of versnellingsbak of interieurs waar ze vandaan komen?

De mensen hebben gewoon tijd te veel en uit verveling gaan ze dan anderen lastigvallen...

De klacht komt zeker van een bezoeker hier. Dat die hier even reageert en vertelt hoe de vork in de steel zit...

Ruud, gewoon negeren en wissen die mail...

Jij ligt wel erg vroeg in de week aan de fles volgens mij...

Dingen verkopen voor iets anders dan ze zijn is wel degelijk fout. Niet omdat wij niks te doen hebben en maar lopen zeiken, maar simpelweg omdat daar gewoon wetgevingen voor zijn. :screwy:

Ik zeg niet dat Ruud dit gedaan heeft, maar als ie het hier op 't forum post, hopende dat mensen zich achter hem scharen, zou het wel netjes staan als ie effe zegt hoe de vork precies in de steel zit. Immitatielogo's van de VWMS Edition verkopen als originele restpartij kan elke oplichter. Echte VWMS-Edition logo's vinden is echter een prestatie.

ben zine 09-03-2010 19:48

Quote:

Een vriendenprijs kun je het toch ook weer niet noemen.

.

bivw 16vg60 09-03-2010 20:34

denk dat ik opgelicht ben
vond het al vreemd dat ik ze zelf in moest kleuren :tongue:
ruud vuile oplichter :D

nee geintje deze heeft een kamaraad van me gemaakt
weet niet of ruud echte of neppe heeft boeit me niet zoveel als hij ze als echt heb gekocht zal dat dan toch wel zo zijn
wie er ook een setje namaak wil hebben kost 75euro zelf verven

dieselken 09-03-2010 20:37

Dus jij kan uitmaken dat het hier over een fake logo ging?

Op google heb ik 4 limited's gevonden die gesloopt zijn. kan gemakkelijk daar van af komen toch? Geloof nooit dat er maar zo veel logo's gemaakt worden dan dat er auto's gebouwd worden, zelfs niet voor de limited.

Ruud's connecties zullen op gebied van logo's en onderdelen wel iets verder rijken dan modale volksforum bezoeker...

Wetgevingen zijn er idd voor. klaag hem aan voor verkoop van namaak of heling. Maar zo zijn er ook wettelijke bepalingen naar schadevergoedingen voor valse beschuldigingen, laster en eerroof ;-) Dus denk 2x na voor er namen gegeven worden.

rallye lampen waren vroeger te krijgen bij dealer voor 150 euro. Dat ze nu 700 voor 2 gaan is toch ook niet strafbaar?

't is maar wat de zot er voor geeft, zeggen ze hier...

Heb ooit, 2 DMC deloreans opgehaald die al 3 maand gratis mee te nemen waren door verkoper. Ik heb ze meegenomen met het idee er 2 leuke crosswagens aan te hebben. Een kleine 2 maand later belt er iemand aan die via via vernomen had dat ik deze wagens had en bood me spontaan 5000 euro. na wat onderhandelen is er 6200 euro uit de bus gekomen. En enkele maanden later zijn deze wagens opgedoken op franse website voor 5500 't stuk. en waren er een week later verkocht.

De wereld draait nu eenmaal op vraag en aanbod.

Mijn vader heeft in zijn tijd cross gereden met RM wielen. die gaan nu +500 euro als opknappers. Toen werden ze gewoon als een velg bekeken... Ikzelf heb 2 Pirelli gti's in de balken in de vernieling gereden( 1 w64 en 1 W65). Waarom, omdat die dingen vroeger ook gewoon 250 euro waard waren. en best geschikt waren om te cossen. ;-) Nu krijg je zoveel voor enkel de schutwand, papieren en type plaatje. :-D

dieselken 09-03-2010 20:39

Quote:
Originally Posted by ben zine
Een vriendenprijs kun je het toch ook weer niet noemen.

.

Het is toch verkocht? Dus was de prijs blijkbaar voor iemand niet eens zo verkeerd...

bivw 16vg60 09-03-2010 20:49

Quote:

Op google heb ik 4 limited's gevonden die gesloopt zijn. kan gemakkelijk daar van af komen toch? Geloof nooit dat er maar zo veel logo's gemaakt worden dan dat er auto's gebouwd worden, zelfs niet voor de limited.

Ruud's connecties zullen op gebied van logo's en onderdelen wel iets verder rijken dan modale volksforum bezoeker...

Wetgevingen zijn er idd voor. klaag hem aan voor verkoop van namaak of heling. Maar zo zijn er ook wettelijke bepalingen naar schadevergoedingen voor valse beschuldigingen, laster en eerroof ;-) Dus denk 2x na voor er namen gegeven worden.

rallye lampen waren vroeger te krijgen bij dealer voor 150 euro. Dat ze nu 700 voor 2 gaan is toch ook niet strafbaar?

Heb ooit, 2 DMC deloreans opgehaald die al 3 maand gratis mee te nemen waren door verkoper. Ik heb ze meegenomen met het idee er 2 leuke crosswagens aan te hebben. Een kleine 2 maand later belt er iemand aan die via via vernomen had dat ik deze wagens had en bood me spontaan 5000 euro. na wat onderhandelen is er 6200 euro uit de bus gekomen. En enkele maanden later zijn deze wagens opgedoken op franse website voor 5500 't stuk. en waren er een week later verkocht.

Mijn vader heeft in zijn tijd cross gereden met RM wielen. die gaan nu +500 euro als opknappers. Toen werden ze gewoon als een velg bekeken... Ikzelf heb 2 Pirelli gti's in de balken in de vernieling gereden( 1 w64 en 1 W65). Waarom, omdat die dingen vroeger ook gewoon 250 euro waard waren. en best geschikt waren om te cossen. ;-) Nu krijg je zoveel voor enkel de schutwand, papieren en type plaatje. :-D

hoho even voor alle duidelijkheid ik geef ruud ook gelijk ga er ook gewoon vanuit dat het orginele logo,s zijn
en zal ook echt niet mijn bronne verklappen hij zal een beetje 8terlijk zijn :screwy:
en al krijgt hij geld toe voor de logo,s zal ze nog gewoon voor de HOOFDPRIJS verkopen ja hobby kost nu eenmaal geld ;)

en voor iedereen die het nog niet snapt heb liever een orginele limeted met nep logo dan een nepe met een echt logo :thumbup:

Ruud_79 09-03-2010 21:24

Ik voel me absoluut niet genoodzaakt om hierop in te gaan zoals Domi stelt. Ik hanteer toch echt soms zoiets als bedrijfsgeheim.
Ik weet dat het echte zijn die ik hier heb liggen, maar goed die hou ik nu mooi zelf voor in de vitrine... En de laatste klant heeft een wereldaankoop gedaan.
En als Domi nu denkt (evenals Geditione, van hetzelfde laken een pak als Domi) dat ie me nu mooi een keer beet heeft, heeft ie het mis, want ik trek het me van hun allebei niet aan. Hij kennelijk wel van mij omdat hij zo post, dus zegt meer over hemzelf dan over mij.
Maar goed weer genoeg tijd verspilt aan dit akkefietje. Ik ben mijn verhaal even kwijt in ieder geval.
Dit topic kan wat mij betreft dicht. Ik vind diegene zo toch niet heb ik al in de gaten. Er komen nu alleen nog maar reacties van mensen die alleen maar flink zijn op een forum, maar verder nooit op meetings te zien zijn.

Ruud_79 09-03-2010 21:27

Quote:

:goodpost:

breadfan83 09-03-2010 21:31

Quote:

Kan ik niet, maar jij zegt "wat maakt het uit". ;)
Mij zou dat best wat uitmaken, daarom vraag ik het Ruud ook gewoon. Ik veronderstel niks, beschuldig niemand, etc. Ik vraag gewoon waar in vredesnaam opeens een restpartij emblemen vandaan komt waar er eigenlijk maar 71 van gemaakt zouden zijn.

Quote:

Sloopauto's zorgen niet voor restpartijen, al sloop je ze alle 71!

En jij denkt dat er meer gemaakt zijn, en ik niet. Ruud kan hier antwoord op geven, dus zou fijn zijn als ie dat deelt op dit forum, in een topic dat ie notabene ZELF geopend heeft!

Quote:

Dat geloof ik best, maar ook hij kan opgelicht zijn.
Daar komt bij dat ik er niet automatisch van uit ga dat alles waar is wat iemand zegt, mag ie nog zo'n goede naam hebben. Je kunt alles in twijfel trekken. Dat Ruud af en toe leuke onderdelen te koop heeft weet ik, heb pas nog met hem gesproken via PB. Maar mag ik er mijn vraagtekens achter zetten hoe een klein iets als Ruud's VW-Shop zijn handen weet te leggen op een "RESTPARTIJ" logo's van een van de zeldzaamste VW's ooit?

Quote:

Ben je op oorlogspad ofzo? Mafkees... Valse beschuldiginen, laster, eerroof... Ik vraag Ruud gewoon hoe ie aan een partij logo's is gekomen waar tot op de dag van vandaag niemand in de hele VW-gemeenschap van af wist!

Quote:

Omdat ze er niet meer zijn inderdaad. Dat er opeens een restpartij NOS lampen op zou duiken zou de waarde van die andere oude en gebruikte lampen opeens doen kelderen. Het is dan wel zo belangrijk dan effe vast te stellen dat die nieuw gevonden lampen oem zijn of niet.

Quote:

En blijkbaar ben jij een heel stuk grotere zot dan de rest in dit topic. De één verwoord zich misschien wat minder netjes, of heeft een verleden met Ruud. Maakt me ook allemaal niet uit. Maar het is toch geen misdaad ergens vraagtekens achter te zetten?
En zo ja, klaag me maar aan, maar pas op voor valse beschuldigingen, laster en eerroof hè. ;) Zot.

Quote:

Had je je eentje bewaard, had je terug in de tijd kunnen gaan en de verkoop ongedaan kunnen maken. Laat dat een leer zijn voor de volgende keer.
Ze maken die dingen nu trouwens ook weer nieuw, dus als je er weer een crossauto van wilt maken, ga je gang.
Ze wegen ongeveer net zoveel als de Titanic, en zijn vreselijk ondergemotoriseerd, maar eens moet de eerste keer zijn voor alles hè.

Quote:

Het is dan wel belangrijk te weten dat hetgeen aangeboden wordt, ook datgene is waarvoor het aangeboden wordt. ;)

Quote:

Daar heb ik al hele kruistochten om gevoerd, tevergeefs.
Maar zou je niet over de zeik zijn als iemand opeens een restpartij BBS-en aabiedt voor 400 euro, nieuw, en als je ze gekocht hebt opeens blijkt dat het Lenso's zijn? Maarja, "wat maakt het". :)
En de tijd dat Pirelli's 250 euro kostten kan ik me niet echt herinneren... we hebben het hier over de hele auto, nietwaar?

All times are GMT +1. The time now is 10:06.