![]() |
waar hebbie die BBS-en vandaan?
en dat middenconsole-tje.(of het gebrek daar aan) zou ik er ook nog even uithalen, want die beginnen steeds zeldzamer te worden en de yanken betalen er goed voor. |
Snik :(
|
wassup Heleen?
|
Koen, ik weet niet welk voorscherm ik nodig heb, moet ik nog ff vragen, hoe lang staat dat ding daar nog bij jou?
|
Wassup... het was best leuk crossen in en om Breda met die wagen, ik zou nog een keer zelf rijden maar dat is er niet meer van gekomen, dus daarom... snik :( ;)
|
Quote:
Thanx voor de tip. Was al bijna verloren gegaan. Die BBS-en komen van bij www.vertigo69.com die verkopen daar meer. Vooral velgen daar bij www.vertigo69.com. Maar ze hebben ook al T-shirts van www.vertigo69.com bij www.vertigo69.com Mijn remmen gaan in de voorraad bij www.vertigo69.com en nog wat ander klein spul. Maarre, stoer genoeg voor onder de Vento? Helaas geen 16". |
die BBS, ja super.. ook in smurfenblauw?
|
Quote:
Als het aan mij ligt niet lang meer. Moet nog ff een dumpadres regelen en dan issie weg dus hooguit een paar dagen nog. Anders kom je fijn allebei de schermen eraf halen morgen? Dan heb je zeker de goeie. Bel maar! :) |
Quote:
Crossen viel ook wel mee hoor. En sinds jij er een keer mee ZOU gaan rijden is er continu vanalles mis gegaan.... Don't you come near my Vento! :wink: |
sgoed, geef je 06 maar dan!
|
Quote:
aha... Naja, was ff nieuwsgierig hoor... :wink: :D |
Quote:
Je kan het blok nog wel een keer besturen hoor .. gaat niet ver weg ;) |
Quote:
En als je snel bent kan dat nu nog. Er zitten wieltjes op de motortakel. (maar ik ga geen stoplichtsprintje meer mee doen zo :frown: ) |
Koen,
als je wilt kan ik komende zondagmiddag ff langskomen voor die short-shifter. En mocht je de hoedenplank en de brandstofpomp nog niet verkocht hebben (komt Mel nog jouw kant op of niet?), dan neem ik die ook wel mee (terug). Ik moet toch zeggen dat het mij ook wel pijn in het hart doet :frown: om deze leuke creatie zo ten einde te zien gaan, ik heb er mooie tijden mee beleeft als '1e' eigenaar! |
Quote:
Euh, sluit jij anders ff kort met Mel hoe-en-wat. Zondagmiddag is prima. |
Update.
|
Jammer :(
|
Quote:
Vertel mij wat. Welk scherm moest Evil nou hebben: L of R? |
heb je dat dashboard nog en die vloerbedekking? heb ik wel intresse in
|
Quote:
You got PM! :) |