![]() |
Hier een aantal fotos van mijn kant.
Niet veel gemaakt, vanwege het weer ! De heen weg was het lekker droog onderweg, en terug reis ook. Maar we hebben ons goed vermaakt, of niet pieter :D ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Was een stukkie rijden voor ons... maar leuke meeting, mooie locatie en mooie opkomst!
@Chris VW speed--> Tof dat je de passat erop hebt gezet, erg mooie foto http://www.teamvw-speed.nl/Gallery/...SC_1124copy.jpg |
Ook weer thuis en heb me prima vermaakt met het in elkaar frubelen van wafels :D .
Weer eens wat anders dan ijs ;) zeer net georganiseerde meeting op een prachtige plek, complimentjes voor de organisatie |
|
De zwarte mk3 met gouden bbs nog bij scheuler in nijkerk zien staan met een groene polo.
Zwaaide nog even |
Ik heb er ook nog een paar,
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groeten Romar |
ik vond het een mooie meeting mooie autos voor elk wat wils en we hebben een leuke dag gehad en veel lol rdv mk3 edition bleu en f&i vr6 thanks voor de mooie dag en het mooiste vond ik natuurlijk de natte slipjes ha ha :D :D :D
gr pieter. |
die onderste blauwe cabby,komt die iemand anders misschien ook bekend voor?
heeft in '00/'01 in de scene gestaan volgens mij,toen nog op duits kenteken met vr6-lip, a8recaro's en playstation etc....dat zijn nl de enige dingen die nu anders zijn als toen. |
was super volgend jaar maar weer mooie auto,s gezien.
en wat gezellig zo met zn vieren :hug: :D |
Quote:
Weet verder alleen dat de audi handgrepen er nog niet zo heel lang inzitten... |
dat zou kunnen,maar die doorgelaste motorkap,parelmoer velgen,deurbekleding, achterbank en ga zo maar door is exact:D lijkt mij te toevallig,gezien het feit dat deze auto ook is ingevoerd.
|
![]() die regen is slecht voor de patina.. :lmao: |
Quote:
Zou goed kunnen! Ik spreek die jongen nog wl s via golfcabrio.com, zal t m eens vragen... Groeten |
Quote:
:thumbup: |
mooie meeting jammer van het weer :(
(klein puntje van kritiek, onwijs zompige (en te dure) bal gehakt op waar ik de rest van de dag last van heb gehad) |
Organisatie was top!
Weer was k*t, maar volgend jaar zeker weer van de partij! |
Ik vond het een supermeeting!
Erg strak georganiseerd, vele mooie auto's gezien. Sfeer was als vanouds ronduit gezellig gewoon. Het enige wat echt een beetje de feestvreugde minimaliseerde was het weer.:( |
Was ook dit jaar weer goed voor mekaar, jammer van het weer maar toch nog een goeie opkomst dacht ik zo.
Gezellige dag gehad, toppie ! :) |
Quote:
deze was een dag ervoor ook in Hannover.. :thumbup: |
Quote:
Wat zijn dat voor velgen? :rolleyes: Edit: Heb het al gevonden in je topic. |
All times are GMT +1. The time now is 16:49. |