![]() |
jaja sab is niet zo snel met foto's maken dus je moet nog ff wachten maar hij moet nog omlaag maar dat komt goed usertje........................................... .................................................. .......
|
Quote:
sab????? Je kan toch zelf ook wel fotogravitaleren, digitaal bedoel ik?? huphuuuuuuuuuuup!! |
Zou ik best kunnen maar heb nog steeds niet zo'n digitaal ding aangeschaft......
|
super leuk 1.4 das es wat anders nu alleen nog die spagettie kabel boom aan mekaar knopen succes
|
He, zie ik daar nu een paar van mijn oude slangen zitten? Mooi dat ie bijna af is, het blok ziet er zeer netjes uit.
|
heeft een G40 niet standaard 124 pk's ???of vergis ik me hier gruwelijk.....
|
je vergist je gruwelijk ;)
|
ok das duidelijk... ik hou me mond al:D
|
hehe :)
|
G40 heeft dacht ik 113 pk. Of was het nou 114. Hmm Een van de 2 in ieder geval.
Ziet er erg mooi uit moet ik zeggen! |
Standaard 113pk/83kW, de versie in de Polo 2 heeft 115pk/85kW (geen geregelde katalysator en luchtmassameter ipv luchthoeveelheidsmeter)
|
de G40 ziet er leuk uit bob
heb hem pas al zien staan |
Quote:
welke les wil je hiermee lezen? :p ;) |
Dat een G40 een waardige opvolger is/was van de Golf 1 GTI? Qua gewicht/vermogen verhouding.
Alleen niet vergeten: een G40 levert veel meer koppel bij lage toerentallen dan een 1.6 ongeblazen, en koppel heb je nodig om op gang te komen... |
Heb ook genoeg waarin gehakt gemaakt wordt van Ralley golfs en Golf 16V :)
Vanavond in dit theater... |
toch bepaalde arrogantie hoor die polo-kerels... ;) :p
|
[QUOTE]Heb ook genoeg waarin gehakt gemaakt wordt van Ralley golfs en Golf 16V [QUOTE]
hmmm zet em er maar langs.... |
Zal nog wel even wat scannen/opzoeken...
Goed, naar topsnelheid moet je niet kijken, maar wel: (tussen)acceleratie :rolleyes: (sorry voor de slechte kwaliteit, het is net te lezen) ![]() En tegen de GTI & GTI 16V, 139pk: ![]() |
alleen jammer dat die g40 zo klein zijn......steek met mijn hoofd uit het kanteldakje....
|
Kanteldakje?
Een stalen schuifdak neemt idd een (on)redelijke hoeveelheid hoogte weg, ongeveer 5 cm. |
All times are GMT +1. The time now is 18:04. |