![]() |
nee man... echt balen :(
|
is wel extreem vet dit Tom !
denk gewoon goed hard oppompen en regelmatig controleren. Ik mag ook niet met een te lage bandenspanning rijden omdat ze er dan mogelijk aflopen volgens Mark. |
als ze pasten had ik er vanavond al op gereden... :mad:
|
Krijg je er echt niet afgereden hoor. Mijn maat reed met 175/55-15 op 8,25 inch brede velgen en rijdt echt maximaal. (Apex verlagingsset binnen een jaar versleten).
Edit: op spanning houden (2,5 bar) lijkt me wel een vereiste. |
dit is echt onwijs stoer man...
vanaf het nieuwe seizoen rijd ik op 8 en 9 x 15 ats cup onder mijn golf 1... met 195/45 en 195/50 15 eronder... heb de 9 j's eronder gehad past ook niet maar ga me astappen negatief zetten en dan komen ze super uit... echt zonde dat ze niet passen man bij jou... |
Zonde dat het niet past! Is er geen oplossing voor dit probleem?
|
spoorverbreders
|
als ik jou was zou ik de harten terug laten zetten (als dat nog gaat) dat scheelt je spoorverbreders etc. en voor 18 per velg terug laten lassen is volges mij goedkoper als 4 spoorverbreders......
|
wel + 45 euro benzine, en anderhalf uur wachten... maar idd... (en dan wil jij ze zeker opeens wel kopen? ;) )
|
hahahaha, we praten er nog wel over verder ;) maar als ze passen wil jij ze ineens niet meer verkopen denk ik zo ;)
|
duh....
moeten trouwens de banden er eerst wel weer af, en er weer op, en dan weer dat probleem met lucht erin krijgen, en opnieuw balanceren... hmmmz... verbreders dan maar. (of toch verkopen en 13 inch zoeken :p) |
ff tussendoor:........
zou 195/40 op een 9J velg passen btw??? |
wat denk je nu zelf... waar gaat deze topic nu over? ;)
|
ja maar mij is altijd wijs gemaakt dat op die belgische golf 2 (die mat grijze waar de achterwielkasten beetje afbladerde ;)) ook met 9j en 195/40 rond reed...........en als dat bij hem paste waarom heb jij je dan druk gemaakt over je 215/40 of die eraf zouden lopen ;)...........of heb ik het nu mis :D
|
Dit ziet er idd gaaf uit Tommy! Keep up with the good stuff!!!
Grtzzz |
euhmz... sja, weet ik het... vraag het niet voor niets. Maar als ze mij met 215/40 al gaan waarschuwen dat het eigenlijk al té is.
Maar ik weet het niet eigenlijk... |
ey Tijs, ruilen van setje anders? ;)
en bedankt voor de complimenten trouwens |
hey thom nu praten we :D ruilen van setje.................
|
oja thom schiet er niks mee op.......dat verhaal van gister weet je nog :D
steken ze netzover uit me wielkassen als wat ik nu heb, omdat jij dat hart verplaatst hebt :D |
pfffff... DAN MOET JE SPOORVERBREDERS GEBRUIKEN, WANT DAT MOET JE ZOWIESO DAN! ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 16:50. |