Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Stel je voor (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=145)
-   -   black-beast-16v (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=70946)

Black-Beast-16v 11-04-2012 13:05

nou ff updeate had geen zin meer in de golf was me te veel werk en de kans deed zig voor om een 86 mk2 gti 16v kr tekopen dus heb ik de andere gestript en de casco de sloop op:D hier paar pics van de nieuwe. zo stond die bij de eigenaar

auto is helemaal orgineel op de uitlaat velgen en schroef set naar. maar hij blijft niet zo woord apart kleurtje gespoten wel van porsche maar blijft wel orgineel kwa lampen en zo voort woord gwn lkkr strak met nieuw type gti lijste set er op

Bart. 11-04-2012 13:15

dikke bak hoor!! blijven de dunne bumpers er wel op?
zijn dit trouwens Audi A3 velgen?

oh en welkom natuurlijk!

VdubMKII 11-04-2012 13:25

net golfje, mischien zie ik je nog wel eens rijden, ik zit in maastricht op school.

Black-Beast-16v 11-04-2012 16:17

Quote:
Originally Posted by Bart.
dikke bak hoor!! blijven de dunne bumpers er wel op?
zijn dit trouwens Audi A3 velgen?

oh en welkom natuurlijk!
ja weet het nog niet of de dunne bumpers er op blijven heb namelijk G60 wiel lijste set ff kijke hoe het staat als die er op zitten heb namelijk ook al G60 bumper set liggen met voor kenteken gedeelte strak geplastic last maar ff kijke hoe en wat en zo lang blijf wel met gwn smal bumpers rijde ja g60 lijste setje en de bumper komen er pas op als de auto gelijk woord gespoten en dan alles in een keer er op. en ja het zijn A3 velgen zonder deksels gwn old skool vw wiel dop er op:D maar moet eerts eens zorgen tot die loopt maar komt wel goed :D en thanks voor welkom heten gr michael

Black-Beast-16v 11-04-2012 16:18

Quote:
Originally Posted by VdubMKII
net golfje, mischien zie ik je nog wel eens rijden, ik zit in maastricht op school.
ja komt wel goed zodra die loopt heb je zelf ook mk2 of niet ?

VdubMKII 11-04-2012 16:30

moet je ff me voorstel topic kijken :thumbup:

Black-Beast-16v 11-04-2012 17:21

Quote:
Originally Posted by VdubMKII
moet je ff me voorstel topic kijken :thumbup:
nice ziet er goed uit ga zeker zo door (Y)

Black-Beast-16v 11-04-2012 17:22

hier foto van frontje wat ook nog in de golf gaat komen met smoke orgineel koplampen :D
graag jullie mening

Black-Beast-16v 17-04-2012 22:41

morgen men klepdeksel ophallen :D

Black-Beast-16v 18-04-2012 19:42

plastic gelaste voorbumper alleen nog beetje plamuren en dan in de grond lak laten spuiten :D

Tjaap 22-04-2012 10:10

toch geen dikke bumpers met oude deuren combineren hoop ik?

Dutch_Jetta_GT 22-04-2012 13:43

Dutch_Beast_2? :D

Kan het wel waarderen dat je er je eigen draai aan geeft, maar waarom dan je grille verzagen terwijl dit toch niet meer opvalt als je de grillespoiler ook gebruikt (+ dat je dadelijk dik 1cm dikke kieren tussen je voorschermen en koplampen houdt?)

Black-Beast-16v 22-09-2012 19:45

Quote:
Originally Posted by Tjaap
toch geen dikke bumpers met oude deuren combineren hoop ik?
nee dat niet er komen denkelijk ook nieuw type deure in met audi klinke er in :thumbup:

Black-Beast-16v 22-09-2012 19:47

Quote:
Originally Posted by Dutch_Jetta_GT
Dutch_Beast_2? :D

Kan het wel waarderen dat je er je eigen draai aan geeft, maar waarom dan je grille verzagen terwijl dit toch niet meer opvalt als je de grillespoiler ook gebruikt (+ dat je dadelijk dik 1cm dikke kieren tussen je voorschermen en koplampen houdt?)
haha idd :D en ja beter een eigen draai er aan geven dan iets kopieren he ;) daar zit wat in heb toen tijd niet echt over naar gedacht ach ja als niet mooi is gwn ff nieuw grilletje bestellen he (A) zal daluk ff wat foto's plaatse hoe zo ver alles al eens erop heb gehad voor tekijke hoe het staat :D

Black-Beast-16v 22-09-2012 19:53

foto van kort bij met jetta frontje erop en grill staat super al zeg ik het zelf :D
en van de zijkant ligt die ook nog hoog in de lucht met bbs rm eronder :P
same met me pa zun mk2
de deure wat erin moete komen :D
de achterklep wat erin gaat komen :D
en de mk2 met bbs rm en omlaag gedraait :D
en nog een keer maar met de a3 velgen er onder :D
dat was het voor ff weer en de achterkant woord nog lager gedraait een keer geef gerust jullie mening gr michael ;) en er komt ook een g60 lijste set op

mk1-madness 22-09-2012 20:41

Mening: Originele (nieuwe) grille erin, plattere banden op de bbs, strakmaken en een respray in de originele kleur. :) Blok reviseren en alles nieuw, overal pu bussen, bilstein b6 setje en groep N van voor naar achter met een spaghetti en gti look eindempertje. Details, details en details.............

Vergeet de dikke bumpers, grille en andere deuren.........

Ach, ik was 6 toen ze voor het eerst in de showroom stonden. Gewoon liefde op het eerste gezicht. Daar moet je niets (aan het uiterlijk) aan veranderen. Beetje lager en leuke velgen doen het dan al voor mij....

Ga je wel volgen, al hoop ik niet dat het zo eindigd als de vorige :)

Black-Beast-16v 22-09-2012 23:01

Quote:
Originally Posted by mk1-madness
Mening: Originele (nieuwe) grille erin, plattere banden op de bbs, strakmaken en een respray in de originele kleur. :) Blok reviseren en alles nieuw, overal pu bussen, bilstein b6 setje en groep N van voor naar achter met een spaghetti en gti look eindempertje. Details, details en details.............

Vergeet de dikke bumpers, grille en andere deuren.........

Ach, ik was 6 toen ze voor het eerst in de showroom stonden. Gewoon liefde op het eerste gezicht. Daar moet je niets (aan het uiterlijk) aan veranderen. Beetje lager en leuke velgen doen het dan al voor mij....

Ga je wel volgen, al hoop ik niet dat het zo eindigd als de vorige :)
thanks voor je reactie .ben zelf ook aant denke voor 2 e mk2 16v belasting vrij en die dan met g60 bumpers en zo voort te doen ff kijke hoe en wat (A) en nee dees mk2 gaat zeker niet eindige zo als die laatste heb er ook spijt van tot die heb gestrip:$ maar met dees gaat het helemaal goed komen ;) :thumbup: en motor revisie is zeker nodig vooral bij die motor wat er nu in ligt zuipt olie bij het leven heeft zijn beste tijd gehad en heeft pas maar orgineel 101196 km gelopen en gebruikt meer olie als me oude kr maar gelukkig heb nog 2 kr motors liggen en die worden allebij gereviseert :D en heb trouws al een 63.5 mm uitlaat systeem liggen met hartmann spaghetti spruitstuk en was zowie zo idd al van plan om gti look einddemper erop temonteren met bepaalde dingen hebben we wel de zelfde gedachte :thumbup:

DUBbeltje 23-09-2012 16:26

Welkom, en succes met de plannen!

Johan1982MK1 23-09-2012 16:35

Mooi dat je zo met je 16v bezig bent. De kr motoren worden toch wel gereviseerd of ga je dat zelf doen?

Black-Beast-16v 23-09-2012 21:44

Quote:
Originally Posted by GT-Mike
Welkom, en succes met de plannen!

All times are GMT +1. The time now is 07:58.