![]() |
thx manne ! verbreed staal komt in orde ;)
|
Zeer dikke auto :thumbup:
|
Mooi hoor en goed bezig ! :thumbup:
|
thx manne! echt toffe reacties
iemand nog een simpel plastic lipke onderaan vanvoor ligge ?? |
hij is idd erg lekker.
|
thx !
ondertussen hangt er vanvoor ook een lipje onder ! veel beter ! zal is een foto poste als ik tijd vind |
Nice, ik ben benieuwd!
Blijft een super mooie Jetta zo! |
ok ff stil geweest maar daarom niet stilgezeten met de jetta
origineel oranje pinkerkapje vervangen (was kapot) uitlaat vervangen en herlast us pinkermodule vandaag andere grill (drie latten) met chroom logo geplaatst maar dat is nog niet zeker als dat blijft ! ik ben opzoek naar een vw logo voor in de grill die ervoor opzat. (zie foto's p1) deze is 8 cm maar ik kan ze nie krijge bij vw verdeler. wie kan mij helpen ? foto's volgen nog wel ;) |
verbreed staal eronder gesmete vandaag zodat de bbskes vroegtijdig rust krijgen
![]() betere foto's zulle nog wel volgen. hier hoe hij nu ligt ... ![]() ligt nu wel echt plat :D |
updates zullen an de jetta wat achterblijven dit jaar !
er is een broerke aan gekocht ! strx of morge post ik wel foto's |
Mooie Jetta! :thumbup:
Vraagt wel om een mooi stuurtje. ;) |
ja stuurke komt nog wel maar nu ff zorge dat men ander autoke proper in orde komt en dan zien we verder voor plannen !
|
Miliske,
Voor dat logo dat je zoekt voor de 7 lamellen grille zal ik eens gaan zien hier.. Moet er nog een aantal hebben liggen ;) |
aah dat is goed makker kan ik altij wel gebruiken ;)
hier een spypicie van mijn nieuw aanwinst :D ![]() |
We want to see MORE, MORE, Moremoremoooooooooreeeeeee
|
hehe eind van de week komt de schroefkit eronder
dan post ik wel picies |
hier wat foto's van men mk 1
eerste poetsbeurt ![]() ![]() dan velgjes er maar al onder gelegd (kon nie wachte :D) het zijn bbs rm 012 vooraan 7,5 en achteraan 8 mt rondom 165/50/15 bandjes ![]() ![]() dacht dat ze vooraan wat breed gingen uitvalle, maar afwachte tot de verlaging eronder stond .... hier hoe ze vanachter deronder zitten :wub: ![]() en dan natuurlijk direkt een schroefsetje van v-max eronder gestoken ! hier wa piccies ! ligt vanvoor nog wat te hoog maar kas moet nog gerold worden plus komt er nog een 165/45 bandje op zodat ik toch nog zeker twee cm kan zakken ![]() ![]() ![]() en hier samen met de jetta op de achtergrond ! ![]() volgende plannen. *motor heel in orde zette want valt soms stotterend stil tijdens het rijden (iemand die weet hoe het kan verholpe worden mag dat altijd doen) *vooraan kassen laten rollen en smaller bandje zodat ik lager kan gaan vanvoor *uitlaatje polieren *en kleine dingen herstellen zoals sierlijstjes enz enz grtzz |
Very nice! Zeer mooie aanwinst!
|
Hele nette mk1 ! Alleen vind ik de banden te smal voor de velgen.....
|
Net Golfje,
Alleen jammer van het aftermarket dakraampje. |
All times are GMT +1. The time now is 05:08. |