![]() |
Quote:
IK had de auto altijd buiten staan, wellicht dat dat een verschil was. UIteraard was het een echte... |
Quote:
:thumbup: mooi hoor, en inderdaad een topic maken bij watergekoelde projecten. Lijkt me een mooie om te volgen. |
Quote:
Goede keus! Zal hem chique staan :thumbup: |
Thanks, valt me trouwens op dat er weinig MK3 cabby's aanwezig zijn hier. Of heb ik niet goed gezocht?
Afgelopen week alvast wat spullen besteld: Alpine HU Alpine compo setje Velours mattenset Volgende week maar eens tijd maken voor een beurtje, weet iemand of een mk3 een interieurfilter heeft? |
Gaaf, mooi keuze! :thumbup:
Ben benieuwd naar je project topic. Ik zal er tegen die tijd ook 1 openen, als ik klaar ben met me T2 :redface: |
Quote:
Die van mij heeft in ieder geval geen interieur filter :) |
meer foto's van die mk4 cabrio?? :D
|
Quote:
Die van mij wel., links boven |
die van mij heeft ook een interieurfilter, zit onder de parafan bij de rechter ruitewisser, even 3 torxboutjes 20 loshalen en dan kun je zo het kapje eraf halen.
|
![]() auto van Bon Goofy, broertje van culle, vind een groen dak echt geslaagd :thumbup: |
Quote:
Hij is alleen nog niet af op deze foto? Raar zo zonder raam :wow: |
Het is een groen dakje geworden ziet er wel mooi uit moet ik zeggen. Over een uurtje of twee is johan klaar, alleen moet het dak een paar dagen dicht blijven wel jammer met dit mooie weer.
|
Zeker! Maar waarom geen achterraam? Ik ben ook opzoek om mijn dak te vervangen van me cabby.. Maar er zit nu een glazenraam in.. Die wil ik graag houden hier staat ie omderop pagina 2
http://www.volksforum.com/forum/sho...?t=93286&page=2 |
Quote:
Johan Hier zn web pagina :thumbup: dak zit er bij mij nog mooi op :) |
![]() ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 05:03. |