![]() |
Quote:
Altijd welkom,er is van alles te doen voor kids dus maar er een relaxed dag/en van! :thumbup: |
Ok, onder voorbehoud komen we langs.
Dan kijken we wel hoe lang ze het uit houden. ;) |
Mooie Rallye, is zeker wat van te maken (al ziet hij er nu ook best gaaf uit):thumbup:
|
Heel dik ding :thumbup:
Ga door zou ik zegge :D |
kan alleen maar beter worden!
knap ding man! stukke beter dan zon burgerbak :) |
ziet er weer netjes uit ron.
toch weer een project hahhah ach ja thuis zitten ken wel als je oud bent toch?! |
mooie plek voor de fotos ron! :D zag hem vanmiddag al de buurt inrijden maar niet in de gaten dat jij t was en m hier parkeerde :D wel een lekkere rallye!
p.s. je mag wel effe aankloppen of belle voor n bakkie hoor :thumbup: |
Quote:
Ja dat klopt, maar helaas verkocht? Een Golf mkII 1.6 Pasadena. Blauw met. omgebouwd naar een G60 (Fabrieksnieuw van Corrado) Project heeft 2,5 jaar geduurd, verkocht. km.st. 2500, inrij olie zat er nog in! |
Quote:
Ik twijfelde nog even om aan te kloppen Frank, maar zal van de week wel even bellen voor een bakkie. Komt goed :thumbup: |
dat zilver is echt wel uber op een rally.
|
Mooie aanwinst, staat hem zeker niet verkeerd die kleur :thumbup:
|
Ben het helemaal mee eens dat zilvergrijs is erg mooi!
|
Ron kerel nette Rallye heel mooi dat grijze.
En zoals de anderen al zeggen laat die achterklep man ziet er goed uit straks met het Rallye merkje erop valt heyt niet eens op. Zeer mooi zo allemaal. |
idd zoals gezegt ik vin dat grijze ook erg netjes zal helemaal goed gaan komen :thumbup:
|
Mooie rallye! Ik had niet verwacht dat je de audi weg zou doen! Je hebt er wat moois en speciaals voor terug. Ik zou de achterklep ook zo houden. Je mist dat bobbeltje ook wat in de achterklep zit. Of ooit gewoon een andere klep pakken.
Veel plezier er mee. |
Wordt wel wat, succes en veel plezier...
|
Quote:
donderdag of vrijdagaaf ben ik als t goed is thuis :thumbup: -edit- of ik rij wel effe langs na me werk |
Dankje heren, ben blij dat hij in de smaak valt bij jullie.
Nog even een abs storing verhelpen binnenkort. Sinds vandaag blijft hij branden na dat ik gereden heb. Nu had ik al het idee dat ik wat speling op een wiellager heb, dus dat zal wel de oorzaak zijn. Komt goed. @Knarf, ik wip wel even bij jou langs na het eten van de week. bel je wel van te voren. |
Quote:
hee dus toch wat foto,s gepost :D is al een heel stuk beter gezicht zo zonder die rode troep erop gaat helemaal goed komen :thumbup: spreek je wel op volksdub messchien dat ik zaterdag wel even bij mel aan ga moet toch in schagen wat op haale |
Leuk ding Ron ! En zoals al (véél) vaker in dit topic gezegd , de zilvergrijs staat m erg mooi!
|
All times are GMT +1. The time now is 17:35. |