![]() |
Quote:
ja klopt gekocht in hoofddorp :thumbup: goed opgelet |
Quote:
orginele kleur is zwart :) |
bedankt voor de toffe reacties allemaal ga goed me best doen om hem zo mooi mogelijk te maken en te houden !!
|
hallo was ik weer :tongue:
hier was ik weer druk bezig met de velg uit elkaar halen :) wat een werk nog een paar boutjes te gaan haha :D ![]() ![]() morgen foto's van de randen had ik vrijdag al opgehaald bij stroeve motorsport zijn iets smaller dan deze.... |
Ziet er goed uit zo, maar ligt het aan mij of lijkt die steek maat zo vreemd?
En zijn jou randen niet meer te redden? Ga je ze alle 4 vervangen, zo ja wat wil je ervoor hebben? Als het 15 inch is dan mag je mij wel even een pb sturen. |
Quote:
zijn omgeboord naar 4 x 100, en van de orginele 5 gaten is er 1 dicht gelast, vadaar dat je er zo raar inkijkt nu ;) |
Inderdaad omgeboord zo te zien. En 16 inch.
|
ja klopt helemaal en zijn inderdaad 16 inch
de randen zijn goed maar hij was te breed vooraan dus vandaar andere randen |
hier foto's van de nieuwe randen zoals beloofd :D
moet het hard nog wel schoonmaken :tongue: ![]() ![]() ![]() was het weer voor nu... |
bezig geweest velgen schoonmaken morgen de boel kitten en in elkaar zetten
![]() meer foto's zullen volgen... :D |
vandaag ringen gemonteerd foto's komen nog...
|
Ziet er goed uit.
|
hier mijn foto van vandaag bij vw meeting in well
met de bbs rs eronder :D ![]() |
Vandaag bij gestaan, ziet er goed uit!
Zijn ook wat foto's van gemaakt, komen op de site van VWClubParkstad te staan :thumbsup: |
Zoals ik vandaag al zei Billy: Hij gaat steeds verder de goede kant op, wat een verschil met een paar jaar terug!
|
ja klopt hij wordt steeds mooier en bedankt iedereen voor de foto's
hans je leuk gesproken te hebben ik zal zeggen tot de volgende meeting |
Dikke Rallye hoor, heb op VW-Outlaws '09 hem al eens bekeken?
En die kleur staat een Rallye ook zeker goed..? Mag je trots op zijn toch.... :thumbup: ? |
goed bezig, ziet er stukken beter uit zonder stickers en met de originele stoelen (H)
|
toch hadde die stickers ook wel zo zijn charme, maar de auto is er zeker niet op achteruit gegaan (H) velgen vind ik ook een stuk netter zo
|
velgen staan een stuk netter zo,ook in het echt een knappe rallye!
|
All times are GMT +1. The time now is 02:29. |