![]() |
en, al foto's? of heb pa m alweer kort gereden :D
|
ga vanavond weer is wat doen, heb er verder niets meer aan gedaan ;)
|
Nou snap ik waarom je dat logo nodig had. Succes met knutselen.
Ik heb zelf ook een VR6 gekocht alleen deze heeft front schade. Is een wat leukere schade want ik hoef alleen maar de slotplaat, grill, lampen en bumper te vervangen. Slotplaat heb ik reeds vervangen. |
Quote:
;) daar heb ik het logo voor nodig dus :thumbup: front schade met alleen schroefdelen is niet verkeerd. |
zag hem net op marktplaats staan,leuk ding.jammer dat ie van achteren was aangerand:P
tis dat ik de bmw nog heb,anders had ik wel ff langs willen komen om te kijken enzv.:D edit: of hij moet inruil mogelijk zijn :D :D |
Ik zag hem op Marktplaats staan. Hij ziet er in ieder geval goed uit. Wel jammer dat ie ooit die schade heeft gehad. Maarja, als het goed hersteld is is er niks mis mee. ;)
|
tja, pa moet voor zn werk elke dag 100 km tuffen, en dat was ie snel zat met de vr6 :D aandelen bp staan trouwens weer in de + :D
|
hij staat inderdaad te koop, reden zoals Loco VR6 vermeld.
ik zelf heb er ook een paar keer meegereden VR6 is wel gaaf, alleen corrado is niet echt mijn ding. |
Quote:
mooie corrie geworden johan, jammer dat ik geen ouwe sok meer heb :D |
afgelopen zaterdag heeft iemand uit regio rijnmond een aanbetaling gedaan.
zal volgende week zaterdag opgehaald gaan worden. |
gefeli!
Weet die koper dat ie schade heeft gehad? |
het waren 2 jongens die volgens hun verhalen ook al jaren in de VW's zaten en er helemaal weg van waren.
dus die zullen ook op diverse fora rond dwalen. of ze weten dat ie schade heeft gehad zou ik niet weten. schade is netjes hersteld en welke auto van dat bouwjaar heeft nog nooit iets gehad? |
Quote:
Naja, het lijkt me wel iets dat wanneer je iets over de geschiedenis van de auto verteld je dit noemt. |
Dat lijkt mij dus ook. Zeker als je 'm zelf hebt opgeknapt vertel je dat toch..?
De stelling dat geen enkele auto van dat bouwjaar meer schadevrij zal zijn lijkt me niet juist. Zeker een dergelijke schade met richten, paneel e.d. is toch redelijk ingrijpend en bv mijn NL C heeft zoiets sinds 1994 en 384.000 echt km's echt nog niet meegemaakt. Maar goed, als die gasten er ook niet naar gevraagd hebben tja |
denk dat de meningen daar sterk uit elkaar lopen.
de Cor is ook ooit overgespoten geweest. waarom? zou ik ook niet weten vorige eigenaar weet het ook niet (dat zegt hij tenminste). |
All times are GMT +1. The time now is 09:17. |