Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Derby, Polo MK 1,2 en 3 (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=22)
-   -   Ian's 1975 Polo L Mk1 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=74477)

De Pul 05-09-2010 16:05

hele mooie polo 1,erg gaaf dat al die scandinavische details er nog opzitten....
vocht hoezen om de ontstekingsdelen,en onder de bumper is de elektrische koelwaterverwarming neem ik aan?

Ian_C 05-09-2010 19:44

Quote:
Originally Posted by De Pul
onder de bumper is de elektrische koelwaterverwarming neem ik aan?

Klopt. :D

Aansluiten op stopcontact. :tongue:

Ian_C 12-09-2010 17:34

Vandaag eindelijk nog eens een ritje gemaakt met de Polo. :hug:

Echt heerlijk om mee te rijden, nog leuker dan met de Jetta eigenlijk. Heb ook al zitten piekeren of ik de Jetta eventueel weer verkoop of niet. :confused: 2 oldies die buiten moeten staan is een beetje jammer, maar anders zou ik zeker weer een andere oldie kopen; Golf 1 of Golf 2, of een Caddy 1. Maar dan een diesel met 5-bak.

The_Maxx 12-09-2010 20:18

ben je van je geloof afgestapt? kenteken is te lezen

mooi beestje hoor, maar doe echt wat aan conservering, want t is zonde als deze wagen verloren gaat!

Ian_C 12-09-2010 22:37

Quote:
Originally Posted by The_Maxx
ben je van je geloof afgestapt? kenteken is te lezen

mooi beestje hoor, maar doe echt wat aan conservering, want t is zonde als deze wagen verloren gaat!

Kenteken is toch niet echt. :D

Polo is nog niet ingeschreven hihi. Momenteel ligt er een autohoes over om het grootste vocht toch wat weg te houden. Maar het plan is om hem nog eens goed aan te pakken op vlak van roest.

monark 12-09-2010 22:43

lekkere collectie heb je :thumbup:

The_Maxx 13-09-2010 07:37

Quote:
Originally Posted by Ian_C
Kenteken is toch niet echt. :D

Polo is nog niet ingeschreven hihi. Momenteel ligt er een autohoes over om het grootste vocht toch wat weg te houden. Maar het plan is om hem nog eens goed aan te pakken op vlak van roest.

een autohoes houdt vocht vast, eigenlijk niet handig om die erover te leggen, want het kan niet ventileren, dus als het 1x regent, blijft de vocht eronder zitten.

Ian_C 13-09-2010 18:02

Quote:
Originally Posted by monark
lekkere collectie heb je :thumbup:

Quote:
een autohoes houdt vocht vast, eigenlijk niet handig om die erover te leggen, want het kan niet ventileren, dus als het 1x regent, blijft de vocht eronder zitten.

Ja, dat heb ik gemerkt toen het eens hard geregend had, maar denk dat het toch beter is met iets van bescherming dan helemaal niets? Mag ook geen carport bijbouwen hier van m'n ouders. :(

The_Maxx 14-09-2010 12:47

Quote:

Ja, dat heb ik gemerkt toen het eens hard geregend had, maar denk dat het toch beter is met iets van bescherming dan helemaal niets? Mag ook geen carport bijbouwen hier van m'n ouders. :(

in dit geval kun je beter niets van bescherming, Autotent werkt alleen, mits goed geventileerd, anders krijg je hetzelfde verhaal. Lucht onder t zeil blijft vochtig zolang je niet ventileert.

enne als je t niet bij je ouders mag: ga op jezelf wonen :P

POLOKEN 15-09-2010 11:56

Man man man, ben echt zot van uw poloke ze maat... Hoe meer ik deze topic zie, hoe gekker ik er van wordt... :D

Grtz Poloken

carbreaker de autosloper 15-09-2010 12:33

VREEMDE NAAM VOOR EEN AUTO.....POLO....,,,,mooi ding zo,,,

Ian_C 15-09-2010 14:06

Quote:
in dit geval kun je beter niets van bescherming, Autotent werkt alleen, mits goed geventileerd, anders krijg je hetzelfde verhaal. Lucht onder t zeil blijft vochtig zolang je niet ventileert.

enne als je t niet bij je ouders mag: ga op jezelf wonen :P

Tja, kost geld he, en ik kan nog lang niet op m'n eigen benen staan. :D

En als ik alleen ga wonen, dan met een maat of een vriendin, en dan iets kopen ipv huren, en mét garage natuurlijk.

Berserker 15-09-2010 18:03

Quote:
Originally Posted by De Pul
hele mooie polo 1,erg gaaf dat al die scandinavische details er nog opzitten....
vocht hoezen om de ontstekingsdelen,

Vocht hoezen om de onstekingsdelen is origineel voor alle type 86, mijn audi heeft het ook...

Hele mooie polo in een super kleur, als je info of onderdelen nodig hebt, dan stuur maar en pm... :thumbup:

vw_vruizer 20-09-2010 17:00

hej, knappe polo en jetta hoor! de polo is wel zalig uit zweden amaaai en zoals eerder al gezegd geweest is ,wel leuk met de details er nog op, zieje echt nog weinig :o de jetta ziet er ook nog zeer knap uit hoor, welke motor ligt erin?
grtz bjorn

arno Derby 20-09-2010 20:08

heel leuk polotje zeg !!!

Ian_C 21-09-2010 14:22

Dankje :redface:

@ vw_vruizer: in de Jetta ligt een 1300cc en in de Polo 1 een 900cc. :D

vw_vruizer 21-09-2010 17:24

Quote:
Dankje :redface:

@ vw_vruizer: in de Jetta ligt een 1300cc en in de Polo 1 een 900cc. :D

aahzoo, leuke kleine motorkes :cool:
en inverband met de meeting in oktober mss dat we wel afkomen, met een wagen of 4 mss 5 dan ;) ik laat wel nog iets weten
grtz bjorn

Ian_C 21-09-2010 17:43

Quote:
Originally Posted by vw_vruizer
aahzoo, leuke kleine motorkes :cool:
en inverband met de meeting in oktober mss dat we wel afkomen, met een wagen of 4 mss 5 dan ;) ik laat wel nog iets weten
grtz bjorn

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. :thumbup:

Ian_C 03-10-2010 17:14

Meer foto's:

http://autoforum.be/showthread.php?t=48249 of http://www.steilheck.nl/cpg/thumbnails.php?album=158

Der Ghopmeister 03-10-2010 19:01

:thumbup:

All times are GMT +1. The time now is 12:35.