Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   vinnietuning's: US jetta mk3 2.0 GT (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=75049)

HannoverEdition 10-10-2010 20:42

Mooi werk Wytze :thumbup:

variejantje 10-10-2010 20:55

Gaat helemaal goed komen dit project!

vinnietuning 10-10-2010 22:21

:D volgens mij heb je ook wat tijd over gehad ivm de bling bling van de auto :cool:

:rock: en wat een werk heb je geleverd :eek:

wytze do bist de mon :own:

vinnietuning 10-10-2010 22:22

:wee: oja.. en kan nie wachten om hem op te halen en te tjoenen

De Pul 10-10-2010 22:42

netjes gedaan idd:thumbup:

jettaracing 11-10-2010 06:10

Quote:
Originally Posted by vinnietuning
:D volgens mij heb je ook wat tijd over gehad ivm de bling bling van de auto :cool:

Nee hoor ,hebm alleen gewassen ,als er een apk op zit ,moeten we nog maar eens met de machine aan de slag :thumbup:

vinnietuning 14-10-2010 10:17

kriebel kriebel.... :eek: nog een dag en hij gaat voor apk :thumbup:

@wytze.. komt goed, kijken wel ff.

jettaracing 15-10-2010 20:27

:rock:

Vanmorgen om half 9 al onderweg naar de apk keurmeester, alwaar ik nog even moest wachten op een andere Apk keuring , maar toen was de Jetta aan de beurt !

Na een grondige inspectie :D op de brug ,en rijtest ,en een Uitlaatgasmeting leek alles ok , alleen wilde het lichtbeeld uit de koplampen niet echt meewerken ........maar na een creatieve oplossing met een set golf lampen werd dit (tijdelijk voor de apk) opgelost ,zodat deze jetta weer netjes door de Apk gekomen is :thumbup:

Waarschijnlijk is er met de invoering van deze auto uit de Us geen extra aantekening op het kenteken gekomen :confused: ter goedkeuring van de originele Us lampen , en was er dus geen apk goedkeuring mogelijk .

Na een gesprek met de RDW is er wel meer duidelijkheid gekomen ,en het is mogelijk om dit wel weer op het kenteken te krijgen .
Ook is de hele historie van de auto gelijk gechekt :thumbup: , en alles is verder 100 procent in orde !

Nu alles klaar is met de apk en technisch onderhoud kan de jetta de 2e fase in , dus ik zou zeggen Vinnie , doe je ding ! :cool:

Benji 15-10-2010 20:47

Mooi man! Netjes geregeld. En nu maar pimpen dat ding.

Alberto 15-10-2010 21:04

Quote:
Originally Posted by jettaracing

Waarschijnlijk is er met de invoering van deze auto uit de Us geen extra aantekening op het kenteken gekomen :confused: ter goedkeuring van de originele Us lampen , en was er dus geen apk goedkeuring mogelijk .

Na een gesprek met de RDW is er wel meer duidelijkheid gekomen ,en het is mogelijk om dit wel weer op het kenteken te krijgen .

kan toch niet :redface: , us lampen hebben geen E norm

vinnietuning 15-10-2010 21:28

YES YES YES :rock:

nog ff 2 dagen werken en dan haal ik hem op denk ik, dan kan het tunen beginnen :D

smoke koplampen
3delige bbs 16inch
tdi sportuitlaat (gepolijste eindstukken)
92er gril (nog ff spuiten)

liggen al klaar :thumbup:

nu nog een schroefset scoren mits de financiƫn het nog toelaat want de org dempers zijn echt op op op.. had ik al gezegd op :stick:

EN @ WYTZE.. SUPER BEDANKT KEREL VOOR AL JE EXTRA MOEITE :wee:

vinnietuning 15-10-2010 21:32

@alberto... klopt inderdaad maar daarom staat er normaal gesproken een goedkeuring op het kenteken zodat je niet elk jaar het gezeur hebt.. maar er komt een europees front in met aangepaste stekkers :thumbup:

siepgti1978 15-10-2010 21:39

Leuke auto Vinnie.
En je Plannen klinken ook goed :thumbup:
Ga mooi zo door gr Siep

LuNaTiK 15-10-2010 21:41

Goed bezig mannen!! Het is een leuke auto met veel potentieel. Maak er wat moois van!

(ik hoorde al iemand in Driesum over een turbo??)

vinnietuning 15-10-2010 22:58

@berend.. van wie heb je dat gehoord dan.. zijn nu ff de centen niet voor :D maar klopt wel een leuk idee :D

gti-er 15-10-2010 23:40

nou Vinnie, nu kun je gaan met de banaan! :thumbup:
spullen die klaar liggen zijn iig veel belovend! :cool:

vinnietuning 19-10-2010 17:44

vandaag ik met bart ff een boel tunen aan de jetta :LOL:

maar helaas was het europeese front wat we hadden liggen niet voor 1 met airco dus konden we die niet plaatsen.. nu zoek ik er dus nog 1 met dubbele vin :E

we hebben wel de tdi uitlaat kunen plaatsen :tu:

nu nog ff zoeken voor een schroefsetje en die deze week hopenlijk samen met de lorinser's te plaatsen 8)

vinnietuning 20-10-2010 15:06

ook maar ff een dasty beurt gegeven.. nu is ze weer schoon :LOL:

voor:

na:

morgen als het droog is ff een wd40 glim clean erover ;)

CleanedCordoba 20-10-2010 15:48

ziet er goed uit allemaal er nette us jetta!

jettaracing 20-10-2010 20:57

Uitlaat lijkt stukken beter Vinnie !

All times are GMT +1. The time now is 07:38.