![]() |
Denk dat alleen het verchromen en vergullen al een fortuin heeft gekost als je bv kijkt naar het motorblok en de uitlaat!
|
Nouja er zal vast geen winst op de auto gemaakt worden, maar je kunt voor het geld gewoon wat beters krijgen.
Vind dit soort auto's op een meeting trouwens altijd wel leuk, gewoon om naar te kijken. |
Quote:
welke velgen zijn dan ? |
Das ist ja geeeeiiiiillll..... :spankit:
:shake: |
Quote:
HTN velgen, maten staan ook op die site. |
|
ja voor die tijd is een een hele vette :thumbup:
|
Voor die tijd zeker! :)
|
hij is weer ergens opgedoken
hij staat nu bij FLORIDA CARS & BIKES Feldmark 1 B 44267 Dortmund Deutschland en die willen er 20k voor hebben :eek: Volkswagen Golf 1!TRAUMUMBAU!!!BEKANNT AUS DER FACHPRESSE!! gevonden op mobile.de |
als je m wil hebben hoef je er niet echt ver voor weg l dortmund is redelijk dichtbij
|
nou voor 20k heb je wel iets aparts maar wel een trailer queen :screwy:
en voor dat geld bouw je iets veel ruigers als dit ding of niet ? |
Quote:
Wat dat betreft kun je beter je auto per ongeluk ergens tegenaan rijden dan... |
Quote:
Eerder in de pers zou k zeggen motor wel eerst uithalen :D :screwy: 20k bouw je wel wat anders voor |
Ik zie eigelijk niks mis aan de wagen, vind het een mooie wagen... komt waarschijnlijk dat ik al op leeftijd ben :) ..... mooie wagen !!
![]() |
er zitten wel wat onderdelen op die ik goed zou kunnen gebruiken, maar 20k voor wat onderdeeltjes gaat me toch net ff wat te ver.. klein beetje maar.. :D
|
Krijg een beetje het gevoel van een kermis wagen bij deze... Niet helemaal mijn ding.
|
Heb respect voor het werk wat er in zit maar mijns inziens aardig over de top.
|
Op zich een nette auto.
Maar ik zou geen 20k betalen voor een trailer hoer. Vind dat altijd zo jammer dat ze op een treffen komen en alleen rijdend door de poort komen omdat ze een paar meter voor de poort van de trailer zijn afgereden. |
Met zo'n gelakte bodem onder de airbrush is dat ook wel verstandig!
|
All times are GMT +1. The time now is 16:10. |