Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Archief (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   Rallye in onderdelen (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=77999)

PimVW 22-11-2010 22:29

Is de oude Rallye van arjanostyle, mn overbuurman.

Hy was echt erg slecht en na lang zoeken naar plaatwerk (wat niet te vinden was) is hy op zoek gegaan naar n betere basis.

vdWal. 22-11-2010 22:41

kom ook regelmatig bij deze man, heb wat vriende daar uit de omgeving en als ik daar ben ga ik atlijd even langs..

zeker een aardig gozer en komt zijn afsprake ook zeker na, meeste auto's hebben vaak toch wel hun beste tijd gehad al zit er toch nog wel is een enkele mooie tussen wat ik dan weer zonde zou vinde om te slope maar het blijft voor hem toch ook handel..

prijze zijn over het algemeen ook best schappelijk althans van wat ik er nu heb weg gehaald dan :)

arjanostyle 23-11-2010 11:55

deze rallye was van mij.
was de bedoeling om hem weer helemaal op te knappen....
plaatwerk was erg moeilijk te vinden,in de zoektocht naar plaatwerk kwam ik een betere rallye als basis tegen.
toen heb ik besloten om deze rallye van de hand te doen....

m.v.g

gj-x8rs 23-11-2010 19:38

Jammer dat deze rallye nu gesloopt wordt. :(

breadfan83 23-11-2010 20:16

Quote:
Originally Posted by dragracer
Ik denk dat je beter kunt bellen............heb hem ook wel eens gemaild voor onderdelen...............geen reactie... :shake:

Heb jij misschien een nummer van 'm? Heb op het PB inderdaad ook nog niks gehoord. Zou mooi zijn als ie hiermee is geholpen nadat die andere Rallye toen gejat is...

steef-oo 23-11-2010 20:44

broodfanaat, denk dat dragracer de aanbieder van de rallye bedoelt......

breadfan83 23-11-2010 20:54

Ah, dat kan ook. :D

elvis 24-11-2010 08:45

Is een goede gast , hij heeft weleens een golf1 gti van mij gekocht is de buurman van mn ex :D

The Skinnmeister 24-11-2010 13:11

Quote:
Originally Posted by arjanostyle
deze rallye was van mij.
was de bedoeling om hem weer helemaal op te knappen....
plaatwerk was erg moeilijk te vinden,in de zoektocht naar plaatwerk kwam ik een betere rallye als basis tegen.
toen heb ik besloten om deze rallye van de hand te doen....

m.v.g

Is logisch dat ie dan zo weggaat, toch wel jammer dat deze gesloopt gaat worden :(

HannoverEdition 25-11-2010 20:49

meneer Arie heeft zijn aanschafprijs er voor deze Rallye iig zo weer DIK uit.....:D

achterbumper €500
Voorbumper €700
Rallyefront €900
Spatbord €450

en de rest n.o.t.k...... :cool: :screwy:

maar ik weet dat het zeldzaam spul is hoor ;)

CAR-POOL 26-11-2010 01:08

Zonde wat deze jonge allemaal heeft gesloopt , we hebben het diverse keren gevraagd of we er 1 konden dat wou die niet. Hij zei ik sloop ze gewoon.

Hij veel auto's gesloopt die toch echt wel echt goede staat waren en ook wel te redden waren , stonden laast echt 2 mooie Golfjes 1 cabrio op moest allemaal in onderdelen weg , Vr6 Corrado G60 , Polo G40 , Golfjes GTI g60's fire ices rallye's , alle zeldzame auto's sloopt hij , al deze auto's worden ook zeldzaam(er)

leuk voor onderdelen , en dat het meer opleverd is ook nog de vraag) maar doodzonde voor de auto's omdat het gewoon nutteloos is om alles maar wat te slopen.
Volgens mij in die 5 jaar dat hij actief is zijn er wel stuk minstens meer dan 200 gesloopt als het niet meer is.

Zulke mensen moeten gewoon tegengehouden worden :screwy:

nielsvwteam 29-11-2010 21:55

Ik had hem vorige week ff gebeld wat ie moet kosten.

Hij wil voor de gehele auto €4750 hebben.

Turbo-Variant 30-11-2010 00:18

Leuke winstmarge zou die dan maken. ;)

Gerard Polo MK2 01-12-2010 19:23

Hij sloopt inderdaad alles wat los en vast zit, ook als zen van opaatjes zijn geweest en nog prima in orde zijn.
Zolang hij het maar voor een voor hem acceptabele prijs kan ophalen..

Sjeesbeest 01-12-2010 20:29

Ik zie echt het probleem niet hoor..... het gezegde...... de 1 zijn dood is de ander zijn brood.

Je zult maar net onderdelen zoeken die deze man aanbied?! Als hij een schuur vol heeft
met onderdelen die je zoekt ........ wedden dat je contact opneemt met deze man?

GTI_Venlo 25-12-2010 22:00

maar als je nog zat van die zooi hebt ligge ga je zowieso niet verder met slopen...:screwy:

Dannyvw86 27-12-2010 18:26

wees maar gerust jongens de rallye gaat helemaal uit elkaar en compleet gerestaureerd.. want het is idd zonde om de rallye te slopen en kwa plaatwerk valt het nog wel mee vindt ik persoonlijk... heb al delen plaatwerk gevonden!!

HannoverEdition 27-12-2010 19:37

Quote:
Originally Posted by Dannyvw86
wees maar gerust jongens de rallye gaat helemaal uit elkaar en compleet gerestaureerd.. want het is idd zonde om de rallye te slopen en kwa plaatwerk valt het nog wel mee vindt ik persoonlijk... heb al delen plaatwerk gevonden!!

Ahaaa de nieuwe eigenaar heeft zich gemeld :D

Even een topic aanmaken Danny ;) :thumbup:

breadfan83 28-12-2010 01:31

Quote:
Originally Posted by Dannyvw86

Mooi mooi!
Ben benieuwd, inderdaad effe een topicje aanmaken hier. :D

arjanostyle 28-12-2010 16:04

heel mooi danny maak er maar weer wat moois van :thumbup:

sterkte met je mooi project!!

All times are GMT +1. The time now is 02:48.