![]() |
maar waarvoor een andere bak ik laat de boel gewoon standaart dat kan het toch makkelijk met de standaart bak
ik hoor nu allermaal andere verhalen wat heb ik nou egt nodig om een standaart g60 blokje in mijn cabrio te leggen?? |
Quote:
Het zijn alleen opties en waarschijnlijk maken we het dan alleen maar moeilijker voor je. -motorblok + bak en alle aanbouwdelen heb je? Dan hou je voor de rest de uitleg van Pewi Vwteam aan en dan heb je alles wel :thumbup: Dit dus...... motorsteun van je 1.8 kun je zo overzetten, voorstebaksteun kun je ook weer gebruiken, enkel de achterste en bovenstebaksteun moet je een speciale voor hebben. aandrijfassen van een scirocco, of nieuw type cabrio, [100mm homokineten]. sprinterintercooler, radiateur van een corrado g60, schakeltoren van een g-60, 180graden bocht voor op je g-lader, spaggetie spruitstuk mk1 8v. t4 koppelingshevel, passat koppelingskabel, schema voor het aansluiten van je digifant1 systeem. was het wel zo ongeveer in grote lijnen. Succes ermee en hou ons op de hoogte :) |
oke maar wat bedoel je met neiuwe type cabrio ik heb de nieuwest type 1
maar aan deze uitleg kan ik wat mee gaa zo langzamerhand beginne met delen aan schaffen in ik maak nog een project pagina aan |
Oud type aandrijfassen zijn dunner volgens mij, deze had ik in het begin er ook onder zitten maar die rijd je dus echt snel aan gort.
Dus lekker de dikke variant eronder dan komt het wel goed. Ik ga je project iig volgen :thumbup: |
oke altijd leuk om te horen :D ik dacht ik he een leuke basis dus dan maar mijn droom blokje :d
zal morgen eens rusig beginne met project pagina en onderdelen speuren |
Quote:
Zo begint bij iedereen de ellende :D :tongue: |
een 4t diesel bak is dat wat achter een g60?
|
t4 hevel slecht aan te komen? kun je gewoon nieuw kopen hoor 90 euro meen ik. maar inderdaad een 020 bak kan ook prima bij standaard vermogen van een g60.
|
Quote:
Maat van me is ook begonnen aan een G60 maar die kon bij de dealer geen t4 hevel meer aankomen, werden niet meer geleverd zeiden ze vandaar mijn reactie daarop. |
carlo leverd ze nog wel www.hulsenturbotuning.nl
|
okee bedankt, dacht eerlijk gezegd dat carlo nix met G60 deed behalve ombouwen van G60 naar turbo.
|
Quote:
op ebay staan setjes te koop. kijk heer maar op ebay : 230569973806 |
zo t4 hevel past ook op de nieuwe type bakken wat standaard achter een 1.8t zit of achter een golf tdi noem maar op, de werking van de koppeling is allemaal het zelfde.
|
@Golfcabriolet; bedankt zal het doorgeven aan die maat van me :thumbup:
|
ìk heb toch maar besloten dat ik het meteen goed ga aan pakken meteen wat meer aan pasingen dan duurt het maar langer hoef ik hem er niet meteen weer uit e trekken al ik toch meer pk wil
|
Quote:
Nee. Kort kort kort lang lang. Dat rijd voor geen meter. Dieselbakken zijn geen benzine bakken. Verschil is er niets voor niks. En 250pk G60 met een dieselbak is nog steeds slooooommmmm te noemen. 250 pk G60 met een Corrado atb bak is ook slooom. Bak bij motor samenstellen is de manier. Doe het goed, of het blijft traag :D |
Quote:
Dat is de hevel neem er een koppelingskabel bij van een Engelse Golf 2. Die is langer en kun je heel mooi leiden. Heb je een soepele koppeling zonder dat je de beenkracht van een powerlifter nodig hebt. |
All times are GMT +1. The time now is 09:44. |