![]() |
Quote:
dan komen we zeker eens een goeiedag zeggen dan zijn er toch stickers te koop he? heb er nog altijd geen :redface: |
Quote:
In België zijn die meetings veel minder, toch voor klassieke originele Golf 2's. Maar ja, hopelijk krijg ik dit jaar mijn Vw 1303 Ls Kever nog op de baan. :) |
HET IS "tot en met 1983" he jongens...en meisjes...
Dus de golf II van 1983 van vorig jaar, was "een SPECIALEKKE" En er zal trg plaats voorzien worden aan Auto 5 voor wagens vanaf 1984, zoals vorig jaar. Zodat ook deze wagens kunnen kunnen bekeken worden. |
Ik ga er zeker heen!!!
Misschien met de ponton anders met de kever.... |
yesssss! ik ben daarbij met de audi, dat gaat de eerste lange rit van zij leven worden!!!!!
|
Nog friezen naar dez meeting, ga der wel effe heen in golf 1
|
ik ben er zeker weer bij
was vorig jaar ook vree plezante meeting |
Quote:
We zorgen dat er dan een aantal voor je klaar liggen |
Ikke gaat ook! Misschien heb ik dan ook een 'oude' auto..!
|
Quote:
Skik zong ooit : Heb de banden vol met wind ... |
ik kom zeker! jammer dat de polo het terrein nog niet op mag :o
kom wel even goeiendag zeggen aan de volksforum stand |
Kom ook kijken.........mag er niet op.... :Cry
|
Ik zou er wel op mogen
met mn beide kindjes, maar vind t nogal een lange zitvoor een 1-daagse meeting... Maareh, misschien dat ik hier in het Noorden nog n paar zo gek kan krijgen :) Ben bang van niet :frown: |
Quote:
ZEKER KOMEN, echt de moeite hoor...Al zeg ik het zelf. :D :D En ik ben er zeker van dat je wel iemand zal vinden die met jou de rit doet... |
Je weet niet wat je mist.... :confused: :) :)
|
Ik mag er wel op!!!!!!!!!!! :D :D
Maar dan heb ik mijn audi nog niet klaar :mad: :mad: :frown: |
Quote:
Komaan, een goede streefdatum!!! :D :D |
Quote:
Aaaaaaaaah :frown: Ik heb de sletta dan ook nog niet klaar, maar kachel mooi met mn einser Golf heen ALS ik heen ga :) |
Quote:
misschien wel...... :rolleyes: |
`t is ongeveer 350 km vanaf stadskanaal....
dan valt `t nog mee ja! denk niet dak met de menie golf ga..... waarschijnlijk met de golf 2 ,.. of iets anders :rolleyes: |
All times are GMT +1. The time now is 17:27. |