![]() |
Quote:
kreukelzone verstevigen :wow: Quote:
omdat ze er niet zijn voor Jetta coupé :thumbup: zal je zelf moeten maken . |
@de limburger; Foto's komen eraan. (ook van Golf)
Ik zal de Happisch nog eens overwegen :( Gr. Lasse |
Quote:
En die zijn er juist niet voor de Jetta ........ |
Quote:
Hoezo? Ben je van plan om je Jetta tegen een muur te rijden? Alles wat jij gaat lassen aan de kreukelzone,word die alleen maar slapper van...en als je hem te stevig maakt...is het geen kreukelzone meer... |
@ Chris; Ik heb 'm door. Dank je.
Het kwam eigenlijk omdat iemand me had vertelt dat je aanpassing moest maken op de voorkant als je een vermogens verdubbeling (70 naar 150pk) van plan was. het was maar een vraagje hoor. :D Gr. Lasse |
:postpics:
|
To: De Limburger & Alberto; als jullie me kunnen uitleggen hoe ik foto's van mijn computer in mij posts krijg, dan zal ik ze plaatsen. Het lukt telkens maar niet. :mad:
Ga morgen G60 remklauwen ophalen. Kan iemand mij vertellen of het klopt dat deze rechtstreeks op elk golf/jetta fusee te monteren zijn? Alvast bedankt Gr. Lasse |
Quote:
Nee ,dat past niet , dan moet je ook g60 fusee's of latere gti fusee hebben |
en foto's moet je hier eerst up loaden
dan de [img] code kopieren en in je tekt plakken |
Hier zijn ze dan (EINDELIJK) de 1e foto's van mn '91 Jetta
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() barst in mn voorruit word geregeld. Op de 1e foto is ook mijn 205 te zien, maar als dat slecht te zien is: ![]() Foto's van de Golf III 16v GTI: (LC5P) Heb gisteren G60 remklauwen opgehaald en ben bezig met een setje gereviseerde G60 fusees (BiOHaZ86ArD) Nu nog een schijf conversie op de achteras. Ben er nog niet helemaal uit wat voor kleur ik wil Tornado rood (LY3D), Terracotta metallic (LC3Z), Amulet rood (LY3C) of fel blauw (...) Hij moet een beetje eruit springen, zeg maar. Als velgen zit ik te denken aan verbreed G60 (winter Set-up) 15" (8J) Compomotive TH, Rota RB of (my favourite) RML Snowflakes van fifteen52 Heb ik trouwens een golf front nodig voor een Westmoreland grill+lampen? Of past het ook in het originele Jetta front? Gr. Lasse00 |
Ik zou Amulet rood (LY3C) kiezen, wanneer gaat de Golf uit mekaar?
|
Voor een westmoreland front moet je ook een westmoreland slotplaat hebben dus de complete opbouw om je voorkant bijelkaar te houden, hier zitten ook je koplamphouders in.
Dus begin maar met zoeken want het kost een bak geld. Gr Ronnie |
hoe is de jetta nu qua lak?lijkt zo op de foto's een goede basis.....
[waarom wil je eigenlijk allemaal dure dingen gaan doen,terwijl meestal een goed gedetailleerde auto in fabriekslak er veel meer uitspringt?natuurlijk,als je alles wil gaan doen wat jij zegt heb je een bom van een jetta,maar volgens mij heb je geen idee van het kostenplaatje....] |
Ghehe mijn kenteken is bijna het zelfde.. alleen die van mij begint met yk-82
succes met je project! |
Je hebt iig nog een heeeeeele lange weg te gaan ,wil je alle plannen goed gaan realiseren , maar de basis lijkt iid wel goed te zijn .
Maar met een beetje creativiteit willen westmoreland koplampen ook wel in een golf front hoor , heb ik al eens gedaan ;) Al zal het mij wel benieuwen of dit project ook helemaal af zal geraken :) |
+1
|
@ De pul; het is een lange termijn project dus het komt vanzelf wel goed. Al zal er waarschijnlijk op den duur wel het een en ander uit het verlanglijstje verdwijnen.
De lak is nog wel goed (hier en daar een kras, deuk of schaafplek) maar ik denk dat een andere kleur hem meer recht doet. Heb ook de luxe om te kunnen kiezen tussen 2 goede en relatief betaalbare spuiters. Altijd handig :D Bovendien is autorijden mijn hobby, en hobby's kosten nauw eenmaal geld. To all Volksforummers; bedankt voor jullie feedback. Heb ik echt nodig met zo'n project. :thumbup: @ Mitta; Ik ben al aan de golf begonnen. (foto's volgen nog) Er zitten nog voldoende verkoopbare onderdelen op, al is de carrosserie echt slecht. Iemand nog intresse in Mk3 GTI onderdelen??? :D Zodra de onderdelen eraf zijn en schoon gemaakt zal ik een verkoop thread starten. |
okay,ik had uit je openingspost niet begrepen dat het een langetermijn project zou worden.in dat geval,gewoon rustig doorgaan dan kom je er wel;)is 1 van die spuiters toevallig die danny die ook op vwculture zat?heb in de wandelgangen gehoord dat ie de scirocco van mike ook gaat spuiten,maar heb het nog niet van mike bevestigd gehad.
|
@ De pul; Nee...de ene is spuiter bij een collega-bedrijf en de ander is mn buurman. Beiden leveren echt top werk.
De G60-fusees zijn vandaag binnen gekomen. Zien er prachtig uit. Thnx to BiO19HaZ86ArD :thumbup: Zaterdag/Zondag zullen er foto's worden gepost hoe de donor-Golf er dan bij staat. Wat vinden jullie van de 15" 4x100 Compomotive TH monoblock. Diamand-cut variant. Prijs valt redelijk mee en staan volgens mij erg mooi onder de Jetta. Hier een plaatje: http://www.rimstyle.com/data/produc...mb/xlarge/1.jpg Ligt ook aan de ET-waarde of het niet aanloopt zonder spoorverbreders. Anders worden het waarschijnlijk Rota RB's. Die zijn er in veel verschillende maten. wat is de beste ET-waarde bij 8J onder een Jetta? ong. 205-45-15 banden. Gr. Lasse |
Dat zijn hele mooie wieltjes Lasse! Ik zeg doen... Maar zou je niet beter voor 195/45 gaan? Denk dat die net even mooier staan...
|
All times are GMT +1. The time now is 08:30. |