![]() |
Quote:
3x raden wie em vastgezet heeft.... |
Quote:
Jep!!!! :o |
Heeeee kr@k, zat er helemaal niks bruikbaars meer op/in behalve de irs...
alleen maar kr@k?????? Had je beter deze, klussie komt later in z'n maag kunnen splitsen!!! Had je over 7 jaar, als tie er aan gaat beginnen, kunnen zeggen dat ie echt niet zo slecht was.... toen!! :D |
Quote:
Non !! ... kijk vanavond zelf anders ook ff ... misschien valt jouw oog nog ergens op (niet te lang kijken graag,anders zie je er weer wat af vallen :o ) Quote:
Niet zo plagen Ries :wink: De ex Miss L. variant staat lekker tussen de appeltjes in Zeeland. BKZetje gaat nu eerst een stal voor Miss B. bouwen,anders valt er weinig meer voor bussie te klussen :D ![]() www.xposure.nl |
Quote:
goed dan ... hier vast een plaatje om naar toe te gaan werken !! uitprinten en boven je bed hangen :wink: |
@BKZ: Dat is wel vet ja!!!! Weet nog wel een dakrekkie voor je te koop! :p
Succes met het klaar maken voor de apk! |
Quote:
Tsss Vriend!!!! :mad: Vette foto kruk zo mot ie zeker worden.Gelukkig hebben ze daar alleen zoete appels anders had ie net zo ZUUR geworden als User-xtc!!! Thanks bien maar dat zal wel lukken. |
Quote:
Jank-hoofd!!! Zuur???? Wil jij niet meer aan mijn auto likken, smeerpijp!!! XXX |
Quote:
J=Y Wat je zegt, ben je zelf! :D |
Quote:
whahaha. thank voor de inval beurt Split. Ken je wel tegen me schelden als ik in de auto zit. |
Quote:
Welcome, was ook een inkoppertje van useless |
All times are GMT +1. The time now is 11:32. |